Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej
7 aug, 2012 20:28 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Ja det passar dem i fast i fenixorden käns det änu mer som Fred och George
<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
10 maj, 2013 20:20
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-13 kl. 20:56
|
|
bullen289
Elev |
Nej, nej och nej! Tycker att det är hur fult som helst!
10 maj, 2013 20:23 |
|
sansson0012
Elev |
Dem får ha håret precis hur dem vill
11 maj, 2013 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen