En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: Hihi. Mycket intelligent. Det finns en anledning till att du inte är i Ravenclaw...Hahahah assså hallå jag har en hemlis som jag inte själv vet vad det är?!? assså Hur smart är jag egentligen?D 24 nov, 2011 21:44 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mine: Hihi. Mycket intelligent. Det finns en anledning till att du inte är i Ravenclaw... Hahahah assså hallå jag har en hemlis som jag inte själv vet vad det är?!? assså Hur smart är jag egentligen?D hahahah Och jag är ju tydligen inte modig eller slug heller för den delen 24 nov, 2011 21:47 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: Nej, tydligen inte. Då skulle du nog ha protesterat mot Bombarda / Hermione Granger Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mine: Hihi. Mycket intelligent. Det finns en anledning till att du inte är i Ravenclaw... Hahahah assså hallå jag har en hemlis som jag inte själv vet vad det är?!? assså Hur smart är jag egentligen?D hahahah Och jag är ju tydligen inte modig eller slug heller för den delen 24 nov, 2011 21:49 |
|
mine
Elev |
Hahahahah
så jag hamnade bara i hufflepuff för jag inte passade i ngt annat? så du menar att jag förmodligen kanske inte skulle ha blivit placerad alls?!? det vore ju en katastrof D: 24 nov, 2011 21:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: Hahahahah så jag hamnade bara i hufflepuff för jag inte passade i ngt annat? så du menar att jag förmodligen kanske inte skulle ha blivit placerad alls?!? det vore ju en katastrof D: Klart du skulle bli placerad. Du var väl ärlig när du berättade om brevet?? 24 nov, 2011 21:57 |
|
mine
Elev |
24 nov, 2011 21:59 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: kanske jag var men det var ju för att jag var för feg D: Kanske gryffindor är fel elevhem för dig. Men jag är säker på att du är en äkta Hufflepuff egentligen. 24 nov, 2011 22:03 |
|
mine
Elev |
hahah kanske det kanske^^
Men jag är iaf inte smart jag har ngn som kan intyga det 24 nov, 2011 22:06 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: hahah kanske det kanske^^ Men jag är iaf inte smart jag har ngn som kan intyga det Det blir lättare sagt än gjort. Du kommer ju inte ens ihåg din hemligaste hemlis, utan jag får säga till dig vad det är... 24 nov, 2011 22:10 |
|
mine
Elev |
24 nov, 2011 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen