Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
26 dec, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
Strul är mer kyssar med tunga och hångel är förspel. Petting jaaaao.
26 dec, 2011 22:35 |
|
Li
Biträdande rektor |
För mig är strula sådant man gör med någon man inte är tillsammans med och som kanske blir lite rörigt, medan hångel är lite mer myskyssar
without something there is no nothing 26 dec, 2011 22:39 |
|
Jac
Elev |
Jag har laddat ner mens appar till min iphone. Soparna säger att jag har mens i två dagar till! Vill inte ha mer mens!
26 dec, 2011 22:43 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Jac: Jag har laddat ner mens appar till min iphone. Soparna säger att jag har mens i två dagar till! Vill inte ha mer mens! Samma här
26 dec, 2011 22:44 |
|
Jac
Elev |
26 dec, 2011 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Jag har laddat ner mens appar till min iphone. Soparna säger att jag har mens i två dagar till! Vill inte ha mer mens! Mens appar? Hur funkar dom? Räknar den ut när du ska ha mensen och hur länge du ska ha den? Eller? 26 dec, 2011 23:02 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Jag har laddat ner mens appar till min iphone. Soparna säger att jag har mens i två dagar till! Vill inte ha mer mens! Mens appar? Hur funkar dom? Räknar den ut när du ska ha mensen och hur länge du ska ha den? Eller? Japp
27 dec, 2011 01:45 |
|
Borttagen
|
Nice ^^
27 dec, 2011 01:45 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Jac: Hihi, gud vad praktiskt.. Jag har laddat ner mens appar till min iphone. Soparna säger att jag har mens i två dagar till! Vill inte ha mer mens! ![]()
27 dec, 2011 02:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen