Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
När du går runt och ristar/målar in små dödsreliktecken överallt.
Winter is coming... 6 jun, 2012 07:23 |
|
Borttagen
|
När en kompis sover över hos en och man istället för att prata om killar så sitter jag vid Mugglis ♥
6 jun, 2012 08:27 |
|
Seriously
Elev |
När du hör/ser namnet Harry tänker du direkt på Potter, och inte Styles etc.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 09:18 |
|
Nelly1513
Elev |
När någon säger "Harry är ju helt sötast!" och man bara "Ja, eller hur!" fast de menar One Direction xD
AlexZz and I are friends 4 ever <3
6 jun, 2012 09:23 |
|
MysanMuffin
Elev |
När man gråter VARJE gång man tittar på den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=ydbWc2Zjot8&feature=related
"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 6 jun, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
när jag spelar brännboll så känns det helt klart som om jag spelar Quidditch. SÅÅ LÄSKIGT,
min stora syster heter : [Hanna . pearce] alltså :H.P. GUUUD VAD LÄSKIGT 6 jun, 2012 17:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Varje gång jag åker berg-och-dal bana så tänker jag att jag åker på en kvast!
Varje gång jag städar så tänker jag alltid hur mycket enklare det hade varit med magi. Lyssnar på Wrock under lektionerna. Funderar på om något av mina halsband kan vara förhäxad. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 jun, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Drömmer något HP-relaterat varje natt ...
Tänker att ditt brev till Hogwarts måste kommit till fel person ... 6 jun, 2012 17:58 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Ser en massa mörka regnmoln koma frami ett soligt väder, och du tar fra,m en trollstav och säger: "Jag ska trolla bort dem!" till din familj.
6 jun, 2012 18:35 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det enda jag tänker på är Harry Potter, och jag tror att en tjej i min klass är en dementor, för hon är så kall...
6 jun, 2012 18:42 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen