@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
7 nov, 2011 00:11 |
|
leumas vän
Elev |
7 nov, 2011 00:15 |
|
GinnyOlivia
Elev |
När jag läste detta inlägg i Onlinelistor-tråden
Skrivet av Borttagen: Vickan, Kintsugi Kintsugi Kintsugi !!! Du är fantastiskt du med. Jag har alltid beundrat över ditt goda humör och vilja att alltid se något ljust när man bara vill ge upp. Du kan alltid säga de rätta sakern, även om det bra är keep on walking typ. Jag försöker så lära mig av det, och det märks att när man ser det bra går det lättare. Jag sitter här och ler stort. (Tyvärr beroor det inte bara på ditt fina inlägg, men delvis. Jag insåg precis världens felhörning....XD) Så läste jag "jag har alltid beundrat att man kan googla ditt humör" Jag är trött nu tydligen ![]()
7 nov, 2011 00:15 |
|
superman
Elev |
7 nov, 2011 00:16 |
|
accioron
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=oVQ8zt7uXlE&feature=related
Miranda = Bästa sit-comen någonsin, omg ♥ 7 nov, 2011 00:23 |
|
Borttagen
|
Köpte nya mjukisbyxor och drog på mig dom nu på kvällen. Mina ben började klia som sjutton o nu har jag massa röda prickar på benen D:
Note to self; Tvätta nya byxor innan du använder dom. Hydrokortisonsalva here i come! 7 nov, 2011 00:25 |
|
Borttagen
|
Haha lol vid wikipedia xD 7 nov, 2011 00:26 |
|
baramin
Elev |
Ska fira sista lovdagen med att inhandla nya strumpbyxor. Pepp. Eller inte.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 nov, 2011 00:29 |
|
superman
Elev |
Jag har sår i hela munnen. Det gör fett ont
7 nov, 2011 00:34 |
|
Amandan
Elev |
7 nov, 2011 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen