prs med ingetledigt
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med ingetledigt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ingetledigt
Elev |
(visst, det här börjar bli lite smått drygt ;3)
Sen kom en bomb och sprängde hela sjukhuset och alla dog. 28 feb, 2015 18:53 |
|
Borttagen
|
( Vad ska rollet handla om?)
28 feb, 2015 19:07 |
|
ingetledigt
Elev |
(Ugglar)
28 feb, 2015 19:18 |
|
Borttagen
|
( Ja)
28 feb, 2015 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen