Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Ichigo har fått sin första tand " sa jag glatt
24 aug, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 12:02
|
|
Borttagen
|
Bilen stannade och vi gick in på sjukhuset
24 aug, 2013 12:10
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 12:25
|
|
Borttagen
|
" Jag är här " sa jag och tog Mas hand
24 aug, 2013 12:29
|
|
Borttagen
|
''vad hände?!'' viskade jag
24 aug, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
" Du försökte ta ditt liv för ett jävla namn!" sa jag argt
24 aug, 2013 17:48
|
|
Borttagen
|
jag kände hur tårarna kom och jag vänte tvärt huvudet åt andra hållet
24 aug, 2013 18:26
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
"Lilja" skrek jag så högt jag kunde
24 aug, 2013 22:15
|
Du får inte svara på den här tråden.