Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Hej my dear Gleeks. Förlåt att jag inte har skrivit här tidigare. Har haft fullt upp med att titta på Glee och sjunga med, vilket låter otroligt falskt. Men uggla mig eller diskutera med mig här i tråden, fast jag varnar er, jag shippar Brittana so hard its not even good. SAMMA HÄR ^^ High five bro xD
29 sep, 2012 23:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av LunaLovegood1: Hej my dear Gleeks. Förlåt att jag inte har skrivit här tidigare. Har haft fullt upp med att titta på Glee och sjunga med, vilket låter otroligt falskt. Men uggla mig eller diskutera med mig här i tråden, fast jag varnar er, jag shippar Brittana so hard its not even good. SAMMA HÄR ^^ High five bro xD HIGH FIVE DUH XD
29 sep, 2012 23:34 |
|
Savi
Elev |
29 sep, 2012 23:40 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LunaLovegood1: beskrive hela min existensjag shippar Brittana so hard its not even good. 29 sep, 2012 23:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: awesome dude.Skrivet av LunaLovegood1: beskrive hela min existens jag shippar Brittana so hard its not even good.
29 sep, 2012 23:53 |
|
APELSiiN
Elev |
Alltså, jag vågar inte kolla på Brochel videos på Youtube.... vet inte varför. Kanske för att jag innerst inne är ganska säker på att Finchel blir endgame och att jag kommer gråta floder när det händer. Fast jag kommer ändå göra det även fast jag inte kollar på brochel videos............
![]()
30 sep, 2012 07:51 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Alltså, jag vågar inte kolla på Brochel videos på Youtube.... vet inte varför. Kanske för att jag innerst inne är ganska säker på att Finchel blir endgame och att jag kommer gråta floder när det händer. Fast jag kommer ändå göra det även fast jag inte kollar på brochel videos............ Haha! Alltså ååh, på tal om gråta. Jag kommer gråta för hela världen på fredag. Hej jag sjukanmäler mig för dagen
30 sep, 2012 10:09 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Alltså, jag vågar inte kolla på Brochel videos på Youtube.... vet inte varför. Kanske för att jag innerst inne är ganska säker på att Finchel blir endgame och att jag kommer gråta floder när det händer. Fast jag kommer ändå göra det även fast jag inte kollar på brochel videos............ Haha! Alltså ååh, på tal om gråta. Jag kommer gråta för hela världen på fredag. Hej jag sjukanmäler mig för dagen Åhhh, jag vill också sjukanmäla mig.. men på fredagar har vi alla de där roliga ämnena som hemkunskap, slöjd, bild och sånt som vi bara har en gång i veckan åh. ![]()
30 sep, 2012 10:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Alltså, jag vågar inte kolla på Brochel videos på Youtube.... vet inte varför. Kanske för att jag innerst inne är ganska säker på att Finchel blir endgame och att jag kommer gråta floder när det händer. Fast jag kommer ändå göra det även fast jag inte kollar på brochel videos............ Haha! Alltså ååh, på tal om gråta. Jag kommer gråta för hela världen på fredag. Hej jag sjukanmäler mig för dagen Åhhh, jag vill också sjukanmäla mig.. men på fredagar har vi alla de där roliga ämnena som hemkunskap, slöjd, bild och sånt som vi bara har en gång i veckan åh. Kul för dig. Haha, jag är gärna borta mina fredagar. Börjar 9.40 har: Internationella Relationer, Historia, Lunch, Naturkunskap, Matematik och Idrott. Slutar 15.45. Hatar fredagar!
30 sep, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: OMG. Spoiler: Tryck här för att visa! Haha!!! Du tog de ord vi alla har försökt få ut oss sen i fredags morse ^^ Så jäkla... ja.. men som du sa. Haha, åååh jag vet inte vad jag ska ta mig till! PANIK! Jag vet! Men Brodys ögon. Oemotståndliga. DUDE! Hela han är helt jävla oemotståndlig... OMG!!! HELL YEAH. Jag har märkt att på senare tid har jag lagt märke till folks ögon... :] Haha, när det kommer till Brody kan jag inte säga vad som är bäst. Allting är bara PERFEKT! Mm... *Drömmer mig bort* 30 sep, 2012 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen