Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 20:13 |
|
Borttagen
|
"Nu åker vi,sa jag Entusiastikt.
"Jag vill sova hos farmor,skrek plötsligt Heaven. "Nej inte ikväll älskling,sa jag lungt. "Snälla mamma,hon kan ta hand om Måns också,Utbrast Heaven. Jag tvekade lite. "Okej då,sa jag tillslut. Jag släpper av er hos farmor. 23 aug, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
" Mas?!" Skrek jag
Jag la mitt huvud över hans bröst Hjärtat slog sakta Jag ringde 112 fort och ambulans kom 24 aug, 2013 10:30 |
|
Borttagen
|
jag vaknade i en ambulans ''KELLY'' skrek jag och somnade sedan
24 aug, 2013 10:43 |
|
Borttagen
|
" Mas, jag är här " sa jag och tog hans hand
24 aug, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
jag kollade försiktigt upp på henne, en tår föll ner från min kind
24 aug, 2013 11:17 |
|
Borttagen
|
Jag tog fort bort tåren och sa
" Mas, barnen är hos farmor " 24 aug, 2013 11:17 |
|
Borttagen
|
''okej'' viskade jag
24 aug, 2013 11:21 |
|
Borttagen
|
Jag la mig hos honom
" Äh, miss " sa ambulansmannen " Vad?!" Fräste jag 24 aug, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
''kelly'' viskade jag och pussade henne försiktigt på kinden
24 aug, 2013 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen