Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pepparkaka! ♥
1 dec, 2012 18:31 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Jag gillar inte lussebulle eller peparkaka
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 1 dec, 2012 18:57 |
|
ginnyw123
Elev |
1 dec, 2012 18:57 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
1 dec, 2012 19:04 |
|
Ginny00
Elev |
NEJMEN SVÅRT. Lussebulle tror jag ändå. Fast jag bakar pepparkakor nu så det känns taskigt..
1 dec, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Lussebullar (eller Lussekatter som jag säger) om man tar bort russinen!
Jag gillar fluffiga bakverk mer än knapriga så det beror mest på det. Men jag gillar pepparkakor också, bara inte lika mycket. 1 dec, 2012 19:13 |
|
Little J
Elev |
1 dec, 2012 19:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 dec, 2012 19:25 |
|
Disenchanted
Elev |
1 dec, 2012 19:28 |
|
melle-hjrta
Elev |
lussebulle!
1 dec, 2012 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen