Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Savi
Men aw ^^ Vi har ju knappt ens pratat med varandra, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk i forumet ![]() ![]()
30 sep, 2012 11:06 |
|
LolFeelings
Elev |
Savi - jag får plötsligt flera bomber med komplimanger av alla möjliga, alltså, va? o.o
Tack och ännu en gång, grattis till topplistan, eftersom du är så glad för det!
30 sep, 2012 11:06 |
|
melle-hjrta
Elev |
30 sep, 2012 11:07 |
|
Fang
Elev |
Savi: Tack!
30 sep, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Savi - Tack! Du är helt awesome du med♥♥♥
30 sep, 2012 11:09 |
|
Knizzlare
Elev |
30 sep, 2012 11:11 |
|
A.k
Elev |
Tack Savi jag tycker om dig också! ♥
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 30 sep, 2012 11:19 |
|
MissLollo
Elev |
30 sep, 2012 11:26 |
|
madeleinegranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ms.Markus och madeleinegranger för den awesomeiga fic de har skrivit. Ni skriver awesome, OK? Kram! Åhmen tack ås himla mycket sötnos! Du är minst lika awesome ♥ ♥ Kram!
30 sep, 2012 16:54 |
|
Hemlig
Elev |
30 sep, 2012 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen