Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Försökte rita J.K Rowling, haha, men är inte klar än!
Winter is coming... 22 maj, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Försökte rita J.K Rowling, haha, men är inte klar än! Kan vi få se? 22 maj, 2012 19:33 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Försökte rita J.K Rowling, haha, men är inte klar än! Kan vi få se? Ska ta kort sen Winter is coming... 22 maj, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Försökte rita J.K Rowling, haha, men är inte klar än! Kan vi få se? Ska ta kort sen Goodie Goodie! 22 maj, 2012 20:08 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Försökte rita J.K Rowling, haha, men är inte klar än! Kan vi få se? Ska ta kort sen Vad bra ![]()
23 maj, 2012 08:07 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Fick jättelust att rita idag så här kommer två bilder jag gjorde ![]() Den här har jag hållt på med ett tag. Men idag blev den klar ![]() Här är en bild på hur jag tänker mig Tonks ^^ Alltså inte hur hon ser ut i filmen SÅ SNYGG!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
23 maj, 2012 14:26 |
|
Hermione626
Elev |
23 maj, 2012 15:43 |
|
GinnyOlivia
Elev |
NU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA MED SISTA SIDAN AV MITT PRECIOUS AKVARELLBLOCK
Michelle Dockery och Tom Hiddleston oh god yes wish me luck :o ![]()
23 maj, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Lycka till!^^
Bild sen? 24 maj, 2012 06:50 |
|
mican00
Elev |
Målade lite manga igår hos en kompis:
![]() Det är den första manga bilden som blivit "bra" som jag någonsin ritat.... (Sedan brukar jag ju inte rita manga) ![]()
24 maj, 2012 07:48 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen