Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
(men nu dog han av någon konstig anledning!)
23 aug, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
"Barnen sitter i bilen,sa jag högt. Packa dina saker så åker vi härifrån.
23 aug, 2013 19:22 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Jag hjälpte Luke att packa sina saker,sedan gick vi till expeditionen.
"Dåså mr Curforth då tackar vi för oss,men glöm inte returkollen imorgon kl 2,sa en av läkarna 23 aug, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
( Omöjligt )
23 aug, 2013 19:41 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
"Hej pappa,utbrast Heaven,var har du varit?
Jag satte mig ner framför ratten. 23 aug, 2013 20:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
"Nordpolen,frågade Heaven.
Jag tittade mot Luke,jag insåg nu hur mycket jag hade saknat honom,jag lade handen på hans ben. 23 aug, 2013 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen