(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
(............. men seriöst dom kan väll inte kunna all demonmagi eller?)
Linn såg nyfiket på boken
" Du läser mörkermagi igen " sa hon och tog boken
25 nov, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
(demoner kan inte skadas av demon magi)
''ge mig tillbaka boken '' sa Ben ireterat
25 nov, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
" Du får inte läsa mer mörkermagi idag om du gör det så ropar jag på Ariana " sa Linn hon höll hårt i boken och gick in i huset.
25 nov, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
''...jag behöver inte boken....'' sa Ben tyst & log. Han kom ihåg alla rörelserna utan till
25 nov, 2013 21:50
|
|
Borttagen
|
Linn suckade "Ben lär sig aldrig " tänkte hon irriterad och gjorde så hans händer satt fast med jord
Miraku testade den nya demonmagin han fick saker att snurra runt i en tornado
25 nov, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
''är det bara jag eller är det en tornado där borta?'' frågade Ben förvirat
25 nov, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
" Nej jag ser det också " sa Linn
25 nov, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Ben tog sig loss & gick för att undersöka saken
25 nov, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
Miraku fick saker att sprängas i tornadon
25 nov, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
''vad gör du?'' frågade Ben lugnt
26 nov, 2013 08:41
|
Du får inte svara på den här tråden.