Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
Åhhhhh ♥ Alltså igår grät jag konstant från 16.00 till 23.00 för att jag kollade på Glee, gotta love fredagsmys. Omg Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
29 sep, 2012 18:07 |
|
Savi
Elev |
29 sep, 2012 18:41 |
|
APELSiiN
Elev |
NO NONONONNONOOOOOO
folk har skrivit på twitter att Dean kommer lämna Glee for now ASSÅ VAAA NEJ SNÄLLA NEJ. ![]()
29 sep, 2012 18:50 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: NO NONONONNONOOOOOO folk har skrivit på twitter att Dean kommer lämna Glee for now ASSÅ VAAA NEJ SNÄLLA NEJ. Huh? :O
29 sep, 2012 19:11 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: ¨Skrivet av APELSiiN: NO NONONONNONOOOOOO folk har skrivit på twitter att Dean kommer lämna Glee for now ASSÅ VAAA NEJ SNÄLLA NEJ. Huh? :O hade panik, två jag följer på twitter skrev att dean inte skulle vara med mer efter ep 7. Fast konstigt om han var på glee presskonferens för två dagar sen, och han snackade glee på en intervju @ the grove för några dagar sen. Han är även Series regular inte recurring. Tror att han kommer vara med...... men tänk om han inte skulle vara det ![]()
29 sep, 2012 19:28 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: ¨Skrivet av APELSiiN: NO NONONONNONOOOOOO folk har skrivit på twitter att Dean kommer lämna Glee for now ASSÅ VAAA NEJ SNÄLLA NEJ. Huh? :O hade panik, två jag följer på twitter skrev att dean inte skulle vara med mer efter ep 7. Fast konstigt om han var på glee presskonferens för två dagar sen, och han snackade glee på en intervju @ the grove för några dagar sen. Han är även Series regular inte recurring. Tror att han kommer vara med...... men tänk om han inte skulle vara det Om han försvinner... Alltså... Då vet jag ingenting längre
29 sep, 2012 19:39 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: ¨Skrivet av APELSiiN: NO NONONONNONOOOOOO folk har skrivit på twitter att Dean kommer lämna Glee for now ASSÅ VAAA NEJ SNÄLLA NEJ. Huh? :O hade panik, två jag följer på twitter skrev att dean inte skulle vara med mer efter ep 7. Fast konstigt om han var på glee presskonferens för två dagar sen, och han snackade glee på en intervju @ the grove för några dagar sen. Han är även Series regular inte recurring. Tror att han kommer vara med...... men tänk om han inte skulle vara det Om han försvinner... Alltså... Då vet jag ingenting längre Precis, inte jag heller.... fick panik och sånt när jag läste det. Läste det även på Tumblr för skrev hon att dean skulle lämna i avsnitt 4, sen 7 sen tog hon bort det... då blev jag lite skeptisk. Har inte läst något i någon intervju heller, googlade också hittade inget. Är ganska lugn just nu. ![]()
29 sep, 2012 19:41 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: ¨Skrivet av APELSiiN: NO NONONONNONOOOOOO folk har skrivit på twitter att Dean kommer lämna Glee for now ASSÅ VAAA NEJ SNÄLLA NEJ. Huh? :O hade panik, två jag följer på twitter skrev att dean inte skulle vara med mer efter ep 7. Fast konstigt om han var på glee presskonferens för två dagar sen, och han snackade glee på en intervju @ the grove för några dagar sen. Han är även Series regular inte recurring. Tror att han kommer vara med...... men tänk om han inte skulle vara det Om han försvinner... Alltså... Då vet jag ingenting längre Precis, inte jag heller.... fick panik och sånt när jag läste det. Läste det även på Tumblr för skrev hon att dean skulle lämna i avsnitt 4, sen 7 sen tog hon bort det... då blev jag lite skeptisk. Har inte läst något i någon intervju heller, googlade också hittade inget. Är ganska lugn just nu. Oh thank GOD!
29 sep, 2012 19:46 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av EmahS: ^ Jag har en kommentar. så sexiga har inte Finchel varit på 3 år. det tog Brochel 2 avsnitt Alltså, förlåt, men den där gifen. Jag kan inte släppa tanken på att någon har satt ett tuggummi under det där bordet, och han kan inte visa att han är äcklad men han tycker att det är superdisgusting och motbjudande. Jag vet inte riktigt vad som gick fel med mig. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 sep, 2012 19:53 |
|
Savi
Elev |
29 sep, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen