Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nutella
Elev |
svårt... pandor är nog sötast, men jag har samtidigt en awesome isbjörnsmössa som jag älskar... båda :p
1 dec, 2012 15:55 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag fattar inte varför "alla" väljer panda! De är visserligen söta, men de känns väldigt mesiga om man jämför med isbjörnarna, som är betydligt coolare.
Resultat i frågan "panda eller isbjörn?": 36-10 till panda. Obs! Ny fråga i första inlägget! 1 dec, 2012 16:32 |
|
Dream
Elev |
Lussebulle! självklart, ska nog baka lussisar snart hihi. Pepparkakor är jag inte överdrivet förtjust i, men de fungerar ^^
1 dec, 2012 16:36 |
|
MizzNina
Elev |
Jag äter visserligen fler pepparkakor, Men jag väljer Lussebulle.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 1 dec, 2012 16:39 |
|
Dracossister
Elev |
1 dec, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Pepparkaka, jag tycker också om lussebullar men man kan lita mer på pepparkakor. Jag menar att man behöver inte oroa sig över att hitta en massa äckliga russin i en pepparkaka.
1 dec, 2012 16:46 |
|
BlondaHermione
Elev |
1 dec, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Pepparkaka
1 dec, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Pepparkaka!!
För det är juligt, och jag älskar julen. Jag gillar visserligen Lucia också... Fast jag gillar jul mer 1 dec, 2012 18:24 |
|
elin-15
Elev |
LUSSEBUUUULEEEE
1 dec, 2012 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen