Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
nja, jag bor på "landet mitt i stan" typ.
PUM älskar godis? hej hej! :) 6 jan, 2012 11:12 |
|
MizzNina
Elev |
Nej nej nej...
PUM är inte född i Sverige? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jan, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
Jo, 100% Svenne
PUM gillar lakrits? 6 jan, 2012 12:16 |
|
Solkatten
Elev |
Usch, nej o_O
PUM har snö hemma? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jan, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Japp, liite!
PUM vaknade efter klockan 11? 6 jan, 2012 12:45 |
|
MizzNina
Elev |
Absolut inte. 05:30 gick väckarklockan igång. =)
PUM längtar efter sommaren? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jan, 2012 12:46 |
|
Solkatten
Elev |
Jah!
PUM börjar skolan nästa vecka ... ? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jan, 2012 12:54 |
|
nilla10
Elev |
japp
PUM älskar vintern? hej hej! :) 6 jan, 2012 13:39 |
|
Buddha
Elev |
Nja, inte den här vintern.. men annars JA!
PUM älskar Skyrim? (Om det är en fråga typ, PUM är 13 år, om det är fel, kan man inte säga hur gammal man är då?) 6 jan, 2012 14:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vet inte vad det är
PUM älskar Harry Potter? :3 (Haha, kom inte på något) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jan, 2012 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen