@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mine: Det kan vara fel oxå jag är inte säker,haha blev skit osäker nuu juuD: Finns väl typ tusen lösningar. Men vad en skrev på fb som får vara lösningen för mig. "det är antalet ringar i bokstäverna" Och då tar jag det som lösning för jag orkar inte. Alltså det är säkert fel D: Fattar inte? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 17:37 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
17 feb, 2012 17:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: alla ringar i numrena, t.ex. 8, 9 och 0. i 8 är det två ringar, är det t.ex. 2881 så ska det stå fyra efter eftersom det är fyra ringar.Skrivet av mine: Det kan vara fel oxå jag är inte säker,haha blev skit osäker nuu juuD: Finns väl typ tusen lösningar. Men vad en skrev på fb som får vara lösningen för mig. "det är antalet ringar i bokstäverna" Och då tar jag det som lösning för jag orkar inte. Alltså det är säkert fel D: Fattar inte? 17 feb, 2012 17:40 |
|
Solkatten
Elev |
17 feb, 2012 17:46 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 17:51 |
|
Solkatten
Elev |
Norska låter roligt. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 17:52 |
|
Knizzlare
Elev |
17 feb, 2012 17:53 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 17:54 |
|
Solkatten
Elev |
Kan typ inte hålla masken när jag hör norska. xD
Det är lustigt. När folk som egentligen pratar engelska ska försöka sig på svenska låter det seriöst som norsk dialekt, lol. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 17:54 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: TVÅ FOLLOWERS TILL OCH JAG HAR NÅTT MITT FOLLOWERSMÅL ♥ OMG AWEOSME! ![]()
17 feb, 2012 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen