@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: haha jag brukar faktiskt till och med få feber efter jag tatuerat mig. har tre tatueringar, ingen är jättestor, men efter varje gång så har jag fått feber i en dag och sedan ett stoort blåmärke runt/vid sidan om tatueringen som stannar kvar nån vecka. första gången trodde jag det var nåt knasigt som hade hänt, men... det är visst bara min kropp som typ lägger ner totalt.... haha Skrivet av Kattbjörn: Jag har hittat min nästa tatuering. Vilket motiv? Jag har påbörjat min sleeve och nu har det äntligen börjat lägga sig, jag vet inte om det bara är jag, känner mig alltid helt väck efter tre timmar liggandes på britsen. ![]()
26 aug, 2018 19:31 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha jag brukar faktiskt till och med få feber efter jag tatuerat mig. har tre tatueringar, ingen är jättestor, men efter varje gång så har jag fått feber i en dag och sedan ett stoort blåmärke runt/vid sidan om tatueringen som stannar kvar nån vecka. första gången trodde jag det var nåt knasigt som hade hänt, men... det är visst bara min kropp som typ lägger ner totalt.... haha Skrivet av Kattbjörn: Jag har hittat min nästa tatuering. Vilket motiv? Jag har påbörjat min sleeve och nu har det äntligen börjat lägga sig, jag vet inte om det bara är jag, känner mig alltid helt väck efter tre timmar liggandes på britsen. En stag. Har tänkt på det sen minst 2012 och nu har jag hittat en bra bild på hur jag iaf vill ha huvudet. Hornen är lite svårare. 26 aug, 2018 19:58 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag tänkte föra över mobilens bilder till datorn men så när jag har kopplat in mobilen och klickar för att visa alla bilderna så står det att mappen är tom! Jag har gjort det här så många gånger förut, varför funkar det inte?? Har hänt mig också, men jag testar helt enkelt flera gånger och till slut dyker bilderna upp... Hoppas det löser sig för dig :3 26 aug, 2018 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha jag brukar faktiskt till och med få feber efter jag tatuerat mig. har tre tatueringar, ingen är jättestor, men efter varje gång så har jag fått feber i en dag och sedan ett stoort blåmärke runt/vid sidan om tatueringen som stannar kvar nån vecka. första gången trodde jag det var nåt knasigt som hade hänt, men... det är visst bara min kropp som typ lägger ner totalt.... haha Skrivet av Kattbjörn: Jag har hittat min nästa tatuering. Vilket motiv? Jag har påbörjat min sleeve och nu har det äntligen börjat lägga sig, jag vet inte om det bara är jag, känner mig alltid helt väck efter tre timmar liggandes på britsen. En stag. Har tänkt på det sen minst 2012 och nu har jag hittat en bra bild på hur jag iaf vill ha huvudet. Hornen är lite svårare. Du får visa sen om du vill! : Har funderar på.. skojigt eller något hornat under mina blixtar, att det skulle gå att väva ihop på något sätt. Annars kommer min arm nog mest bestå av masker. Hittade ett fint motiv på ett rådjurskranium där en stag gick runt uppe på framsidan (..minus en jägare i ena hornet.) x) Ja, hela överarmen var som ett stort blåmärke nu, kände mig helt utslagen inuti. Men det får vara värt det för mer bläck *_ 26 aug, 2018 20:15 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Asynjur, det är nog tyvärr ett tag kvar innan den sitter på mig.
Det låter som att du har många tatueringar!! 26 aug, 2018 20:28 |
|
Scorperion
Elev |
26 aug, 2018 21:05 |
|
Ithrenniel
Elev |
Imorgon kör nollningen igång för de nya här på uni. Hoppas det börjar lite trevliga nördar - det är brist på dem här. Inte för att jag kommer träffa dem särskilt mycket, men ändå!
![]()
26 aug, 2018 22:25 |
|
Lazarus
Prefekt |
Så många påpekade att jag är väldigt lik en av mina bröder, så jag försökte se det själv and made this:
![]() L:s kommentar var att jag kommer se ut som vår bror när jag blir äldre. I dunno. But I can see the resemblance.
26 aug, 2018 23:40 |
|
mitchan
Lärare |
27 aug, 2018 00:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Solkatten: Jag tänkte föra över mobilens bilder till datorn men så när jag har kopplat in mobilen och klickar för att visa alla bilderna så står det att mappen är tom! Jag har gjort det här så många gånger förut, varför funkar det inte?? Har hänt mig också, men jag testar helt enkelt flera gånger och till slut dyker bilderna upp... Hoppas det löser sig för dig :3 Jag hade faktiskt tänkt göra det innan jag såg ditt förslag haha. Får verkligen hoppas att de kommer fram tillslut då! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2018 03:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen