@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
25 aug, 2018 21:06 |
|
thecellabration
Elev |
varenda år står det en man vid paraden på jönköping pride med en skylt där det står "mamma + pappa + barn = sant" och för ett par år sedan var det några rosa-svarta som började bråka med honom vilket de fick skit för så nu följer de istället tysta efter honom överallt med en egen skylt där det står "qomuts största fan" och en pil som pekar på honom och det är så kul (jkpg qomut är de som anordnar pride lol)
25 aug, 2018 21:41 |
|
Solkatten
Elev |
Med tanke på att jag hela tiden får myggbett är det konstigt att jag aldrig någonsin har känt av när myggan faktiskt sticker mig, men det är ju bra då det inte är något jag vill veta hur det känns haha. Jag kände av ett myggbett i morse också kände jag precis nu ett till på samma ben. Jag såg och hörde dessutom en mygga bara för en stund sedan så jag slår vad om att det var den jäkeln. Och pappa som säger att vi inte har några mygg medan jag och mamma känner av dem som att de dras till bara oss typ haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2018 02:18 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag har fortfarande kvar en del burkar med ''extrema'' hårfärger som jag inte vet vad jag ska göra av med för färgar inte håret längre och vill inte bara slänga dem för det känns så slösaktigt...
26 aug, 2018 11:30 |
|
Dashie97
Elev |
Hold up, är kom ihåg mig-knappen fixad?? Jag loggade in igår kväll och är fortfarande inloggad
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 26 aug, 2018 12:08 |
|
thecellabration
Elev |
nu är jag inflyttad på min nya skola och mina föräldrar har åkt hem
känns så konstigt 26 aug, 2018 14:13 |
|
Scorperion
Elev |
Det här är jag och en av mina absolut bästa vänner från Örebro pride igår. Otroligt fin, snäll, rolig, ställer alltid upp för mig och oss andra, och därför förtjänar hon att få veta hur guldvärd hon är! Älskar dig!! ♥
![]()
26 aug, 2018 14:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tänkte föra över mobilens bilder till datorn men så när jag har kopplat in mobilen och klickar för att visa alla bilderna så står det att mappen är tom! Jag har gjort det här så många gånger förut, varför funkar det inte??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2018 17:46 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jag har hittat min nästa tatuering.
26 aug, 2018 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattbjörn: Jag har hittat min nästa tatuering. Vilket motiv? Jag har påbörjat min sleeve och nu har det äntligen börjat lägga sig, jag vet inte om det bara är jag, känner mig alltid helt väck efter tre timmar liggandes på britsen. 26 aug, 2018 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen