@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Har haft en värdelös kväll, så har bestämt mig att kolla Santa Clarita Diet igen, mostly because Joel ofc
![]()
24 aug, 2018 21:15 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Min underbara klass asså! Idag hittade vi ett spindelnät med en stor spindel och en massa småspindlar i utanför bildsalen. Såklart skulle några killar i klassen göra något dumt, så släppte ut den stora spindeln på skolgården. Då sa den tuffaste killen av dem alla: "Nu kommer spindelvalparna vara ärrade för livet eftersom ni slängde ut spindelmamman!" Sedan på bildlektionen började en kille i klassen sjunga lille katt helt random och många i klassen stämde in! Man skulle knappt kunna tro att vi går i nian och är äldst! Dom moste kärpa sig. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 24 aug, 2018 21:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: Ja! Men det kommer inte gå! Vi är en liten knäpp lantisklass!Skrivet av GinnyHermionePotter: Min underbara klass asså! Idag hittade vi ett spindelnät med en stor spindel och en massa småspindlar i utanför bildsalen. Såklart skulle några killar i klassen göra något dumt, så släppte ut den stora spindeln på skolgården. Då sa den tuffaste killen av dem alla: "Nu kommer spindelvalparna vara ärrade för livet eftersom ni slängde ut spindelmamman!" Sedan på bildlektionen började en kille i klassen sjunga lille katt helt random och många i klassen stämde in! Man skulle knappt kunna tro att vi går i nian och är äldst! Dom moste kärpa sig. 24 aug, 2018 21:17 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Ginerva2003: Ja! Men det kommer inte gå! Vi är en liten knäpp lantisklass! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min underbara klass asså! Idag hittade vi ett spindelnät med en stor spindel och en massa småspindlar i utanför bildsalen. Såklart skulle några killar i klassen göra något dumt, så släppte ut den stora spindeln på skolgården. Då sa den tuffaste killen av dem alla: "Nu kommer spindelvalparna vara ärrade för livet eftersom ni slängde ut spindelmamman!" Sedan på bildlektionen började en kille i klassen sjunga lille katt helt random och många i klassen stämde in! Man skulle knappt kunna tro att vi går i nian och är äldst! Dom moste kärpa sig. Okej Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 24 aug, 2018 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan verkligen inte på något sätt få tillbaka något man hade på datorn innan man omformaterade den va? Jag måste verkligen ha tillbaka det. </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 aug, 2018 23:32 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Man kan verkligen inte på något sätt få tillbaka något man hade på datorn innan man omformaterade den va? Jag måste verkligen ha tillbaka det. </3 tipsar dig om att alltid föra det du vill ha kvar på usb minne innan du omistrallerar någon dator. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 24 aug, 2018 23:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Solkatten: Man kan verkligen inte på något sätt få tillbaka något man hade på datorn innan man omformaterade den va? Jag måste verkligen ha tillbaka det. </3 tipsar dig om att alltid föra det du vill ha kvar på usb minne innan du omistrallerar någon dator. Jo men den här gången var det mycket som inte gick då datorn på riktigt var så seg att den typ inte kunde användas. Tog ju liksom 5-10 min bara för den att loggas in och laddas klart. Jag försökte flera gånger men det gick typ inte. Jag hade så mycket viktigt kvar. :'( Är det helt omöjligt att typ ångra en ominstallering och återgå till hur den var förut......? Asså jag orkar inte, allting bara går så fel verkligen hela tiden! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2018 02:46 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Solkatten: Man kan verkligen inte på något sätt få tillbaka något man hade på datorn innan man omformaterade den va? Jag måste verkligen ha tillbaka det. </3 tipsar dig om att alltid föra det du vill ha kvar på usb minne innan du omistrallerar någon dator. Jo men den här gången var det mycket som inte gick då datorn på riktigt var så seg att den typ inte kunde användas. Tog ju liksom 5-10 min bara för den att loggas in och laddas klart. Jag försökte flera gånger men det gick typ inte. Jag hade så mycket viktigt kvar. :'( Är det helt omöjligt att typ ångra en ominstallering och återgå till hur den var förut......? Asså jag orkar inte, allting bara går så fel verkligen hela tiden! Du kan alltid googla och kolla upp det då jag tyvärr inte kan om datorer på det sättet. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 25 aug, 2018 03:13 |
|
thecellabration
Elev |
25 aug, 2018 09:26 |
|
Scorperion
Elev |
25 aug, 2018 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen