Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25643 25644 25645 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
thecellabration
Elev

Avatar


imorgon är det pride! det kommer inte vara särskilt varmt men enligt smhi ska det inte regna, apples väderapp och yr.no säger att det kanske kommer regna tho /: vi får se, skulle bara uppskatta om vi slipper det under paraden (och medan vi väntar på att paraden ska börja lol)

24 aug, 2018 11:30

Salem
Lärare

Avatar

+1


Ligger och blir tatuerad as we speak. På ankeln... dom som vet dom vet. Send help. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

24 aug, 2018 13:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Min familj är galen

And you aren’t? Vad har hänt nu? Galna familjer har vi gemensamt.
Det har jag aldrig sagt xD

24 aug, 2018 14:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Ligger och blir tatuerad as we speak. På ankeln... dom som vet dom vet. Send help. ♥



PIC OR IT DIDN'T HAPPEND!!

24 aug, 2018 15:02

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Salem:
Ligger och blir tatuerad as we speak. På ankeln... dom som vet dom vet. Send help. ♥



PIC OR IT DIDN'T HAPPEND!!


Coming up later I piercingar/tatueringar-tråden!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

24 aug, 2018 15:17

Vildvittra
Elev

Avatar


Alltså är stressad över att jag snart ska rösta. Det är ju enkelt vilket parti jag INTE ska rösta på (SD).

Men tycker det är svårt vilket parti jag ska rösta på. Alla partier har ju sina för och nackdelar och jag känner mig inte tillräckligt insatt.

Dessutom vad är mest taktiskt att rösta på så att SD får så lite makt som det är möjligt?

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 aug, 2018 16:14

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Alltså är stressad över att jag snart ska rösta. Det är ju enkelt vilket parti jag INTE ska rösta på (SD).

Men tycker det är svårt vilket parti jag ska rösta på. Alla partier har ju sina för och nackdelar och jag känner mig inte tillräckligt insatt.

Dessutom vad är mest taktiskt att rösta på så att SD får så lite makt som det är möjligt?


Tycker också det är väldigt svårt. Känns också som många parti börjar flyta samman och ha liknande åsikter som varandra, vilket gör det ännu svårare för mig. Valkompassen är väl en bra början, samt att prata med folk och bilda sig en egen uppfattning!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

24 aug, 2018 16:25

Scorperion
Elev

Avatar


Om lite mer än en månad är man officiellt vuxen... alltså inte tonåring längre... aj

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

24 aug, 2018 16:30

Solkatten
Elev

Avatar


Det känns nästan som att jag har fått en ny dator haha. Jag har fått den helt återställd så nu är den rensad och så snabb! Känns så galet bra. Jag har inte kunnat använda datorn på tre-fyra dagar pga att den varit så seg plus att det har varit en massa problem med att försöka just återställa den men nu så! :'D Det var ett tag där som jag på riktigt nästan trodde att jag skulle vara tvungen att köpa en ny....

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 aug, 2018 16:31

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Jag kommer rösta på Direktdemokraterna för att undvika att få någon form av stämpel på mig och för att undvika att få åsikter på köpet som jag inte helt 100 % håller med om.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

24 aug, 2018 16:36

1 2 3 ... 25643 25644 25645 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.