@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som vet gur man avslutar sitt HBO konto?? Antagligen genom att skapa två till och koppla ens bankkonton till dem..... xD Nä sorry aldrig haft HBO, elr skapade ett konto en gång men glömt inlogg, men måste väl finnas någon support man kan fråga? =) (det kanske bara går genom att kontakta dem, vad vet jag)
23 aug, 2018 02:26 |
|
Zora
Elev |
När man faktiskt hade taggat inför en NORMAL vecka i skolan men lärarna kvaddade ens taggade sida med utflykt... seriöst? jag går hellre enligt schema och kommer igång med kurserna än en utflykt.. dem vet vi bara har 1 ÅR kvar inte 2 utan ETT.. men men livet.
SEn att hon vil latt vi gör vårt gymnasiearbete praktiskt.. ![]()
23 aug, 2018 07:15 |
|
themarauder
Lärare |
23 aug, 2018 07:57 |
|
Linos
Elev |
23 aug, 2018 08:07 |
|
thecellabration
Elev |
no offense men är så glad att fall out boy släppte en ny ep som faktiskt inte är bara som deras senaste album lol, i'm that person /:
jag vet att åtminstone lake effect kid är från folie era and it Shows och det är great 23 aug, 2018 12:24 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! OKej, det där kanske inte muntrade upp men iallafall! I tried! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 23 aug, 2018 12:45 |
|
Borttagen
|
Min fysiklärare är en oberäknelig, ostrukturerad virvelvind och jag förstår ingenting av vad som händer på hans lektioner
23 aug, 2018 13:19 |
|
Frivolt
Elev |
Har sett så många youtubers testa sån där jättestarka nudlar! Nån som vet om de går att köpa i sverige? isf vars?
23 aug, 2018 13:23 |
|
thecellabration
Elev |
waynes coffee öppnade i min hemstad idag (lagom tills jag ska flytta på söndag lol thanks) och jag köpte deras chilled chai för ett par timmar sedan, är redan sugen på den igen
23 aug, 2018 16:09 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Har sett så många youtubers testa sån där jättestarka nudlar! Nån som vet om de går att köpa i sverige? isf vars? Vet inte vad det är för nudlar de äter/du pratar om, och orkar inte kolla upp, men jag har fått nudlar av Filip när de var i Polen. Jag har liksom inga större problem med stark mat, men klarade knappt av att äta en fjärdedel av det där x) om du vill så tar jag med när vi ses, så kan du prova?
23 aug, 2018 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen