@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Eleven_
Elev |
21 aug, 2018 21:35 |
|
Ginerva2003
Elev |
Ha så trevligt då Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 21 aug, 2018 21:58 |
|
tippest
Elev |
är typ rädd för att gymnasieklassen kommer bli lika dålig som klassen i grundskolan
snälla gud jag ber dig fucka inte bleh 21 aug, 2018 22:19 |
|
JustAFriend
Elev |
Vem fan kom på det här med mingel??! Förstår verkligen inte. Andra dagen på gymnasiet. En halvtimme var vad som räckte. Och då stod jag ändå halvt tryckt mot en vägg i hopp om att försvinna från jordens yta en stund. Måste nu sova med diverse salvor och oljor för att påskynda läkeprocessen på min underläpp. Gnagde sönder den. Det blöder. Mingel. Usch.
*halvsover* 21 aug, 2018 22:40 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag räknade nyss upp konserter jag varit på och det är faktiskt fler än jag trodde. Räknade bort några band jag sett på festivaler också, mest för att jag inte varit särskilt intresserad men såg dem ändå. Min favorit var nog ändå Depeche Mode ♥ vill så gärna se dem igen
21 aug, 2018 22:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av tippest: är typ rädd för att gymnasieklassen kommer bli lika dålig som klassen i grundskolan snälla gud jag ber dig fucka inte Hoppas du blir pleasantly surprised som jag blev. Det tog 4 dagar innan någon sa ett ord till mig men sen fick jag två vänner... bå jag och av dem trodde hon skulle gå hela året utan att snacka med någon... och den andra är en typisk populär tjej så när hon började snacka med mig visste jag inte om hon var genuin eller ville sätta sig bredvid mig för att reta mig eller något.. men hon var verkligen snäll. Det var efter att inte gått i skolan på 3 år pga mobbning och generellt haft en dålig upplevelse av grundskolan så du vet lite context.. Jag hoppas det går bra för dig! ♥ Folk brukar generellt vara lite mognare i gymnasiet..
22 aug, 2018 05:53 |
|
Scorperion
Elev |
22 aug, 2018 09:03 |
|
MerlinsBeard
Elev |
22 aug, 2018 18:30 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: dem jag fick ja I alla dessa konstiga "hack-meddelanden" som skickats runt, innehåller alla en länk? ![]()
22 aug, 2018 18:39 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av MerlinsBeard: dem jag fick ja I alla dessa konstiga "hack-meddelanden" som skickats runt, innehåller alla en länk? Jaha, för fick ett asskumt meddelande av medlem med iaf några hundra inlägg precis men antar det bara var nån förvirrad själ xD
22 aug, 2018 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen