@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag sitter vid datorn alldeles för mycket känner jag ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 16:32 |
|
joel9324
Elev |
17 feb, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2012 16:33 |
|
Solkatten
Elev |
Mugglis är något av det bästa som har hänt mig. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 16:34 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 16:34 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: jaha! xd jag började som vanliga 00:or, böhö. önskar att jag inte gjorde det, för nästa termin är jag och den andra femman de första sexorna på vår skola med betyg ._. fast det kommer vara fett mäktigt att vara de äldsta på hela skolan, om man räknar bort lärarna. jag blir den tredje äldsta i vår klass. Skrivet av scarhead: går du i sexan?! o_o Haha, ja x) Jag började i skolan ett år tidigare ^^ LIKE A BOSS! Haha, jag är den sista sexan som inte har betyg ![]()
17 feb, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Va? o.o vad menas med "va?" O____o Vad har kinshaw gjort? o_o Crusiatusförbannelsen. Hon använder den varje lördag och fredag kväll på mig Eh... varför? :p Hon är ond Okej, haha! Men bara så du vet... Spoiler: Tryck här för att visa! Du borde kolla på första sidan i the bright side xD I'M GOING TO KILL YAH! Man får inte döda om man inte har målsmans tillstånd. Har du det felicia? Nej... MEN JAG KAN AVADA KEDAVRA, Joel, DET KAN JAG! 17 feb, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Men jag har fler + än dig och det är bara det som räknas 17 feb, 2012 16:35 |
|
hermione granger 1999
Elev |
17 feb, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen