@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JustAFriend
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Zora: Någon hackar mugglis tror jag.. fått något dumt jävla sak som skickar länkar till folk så dem tyrcker blir deras meldemar tagna typ och skcikar vidare länkne SVARA inte på den eller klicka på länken om rollspel! Igen? :O Yup, tror inte det är lika allvarligt då inga konton raderas men det kommer en väldigt massa meddelanden med länkar(som en ska undvika att klicka på) *halvsover* 21 aug, 2018 18:09 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av MerlinsBeard: känns osm det.s kickas runt en länk som inte jag visste. råkade trycka och nu skickades den till andra från min medlem.. Skrivet av Zora: Någon hackar mugglis tror jag.. fått något dumt jävla sak som skickar länkar till folk så dem tyrcker blir deras meldemar tagna typ och skcikar vidare länkne SVARA inte på den eller klicka på länken om rollspel! Igen? :O Den tog ju iaf inte bort ditt konto
21 aug, 2018 18:10 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: nope men jag bytte lösen direkt när Maseto var duktig och ugglade mig Skrivet av Zora: Skrivet av MerlinsBeard: känns osm det.s kickas runt en länk som inte jag visste. råkade trycka och nu skickades den till andra från min medlem.. Skrivet av Zora: Någon hackar mugglis tror jag.. fått något dumt jävla sak som skickar länkar till folk så dem tyrcker blir deras meldemar tagna typ och skcikar vidare länkne SVARA inte på den eller klicka på länken om rollspel! Igen? :O Den tog ju iaf inte bort ditt konto ![]()
21 aug, 2018 18:13 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Om någon får dessa medelanden av mig så är det inte jag som skickar dom utan det är som Zora säger ett medelande som går runt runt bara man klickar på en länk.
Klicka inte på länken !!!!!! I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 21 aug, 2018 19:11 |
|
Solkatten
Elev |
Någon borde säga till Erfa och prefekter så att de vet. Jag har ännu inte fått något sådant meddelande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2018 19:15 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Solkatten: taggat bunken xD gjorde en trdå på buggarNågon borde säga till Erfa och prefekter så att de vet. Jag har ännu inte fått något sådant meddelande. ![]()
21 aug, 2018 19:17
Detta inlägg ändrades senast 2018-08-21 kl. 19:17
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon borde säga till Erfa och prefekter så att de vet. Jag har ännu inte fått något sådant meddelande. tror folk redan gjort det! 21 aug, 2018 19:17 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Viloss: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Viloss: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag lyssnar på Fenixorden och den är så fruktansvärt hemsk Tycker så synd om de flesta. Jag lyssnar också på Fenixorden!! Lyssnar du på den svenska eller den engelska? Svenska! Du då? Åh, är de bra på svenska? Jag lyssnar på dem på engelska (Stephen Fry som läser upp dem) Jaaa den är jättebra! Det är Björn Kjellman som läser. 21 aug, 2018 19:19 |
|
Eleven_
Elev |
21 aug, 2018 21:15 |
|
Ginerva2003
Elev |
Ska det bli kul? Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 21 aug, 2018 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen