@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Solkatten: mheen ssööckk då kan jag inte se det Emmi: Jag tittar på sjuan men tror man kunde se det på TV4Play eller något också, minns inte. Jag brukar egentligen inte kolla på sådana här program men nu tänker jag endast göra det för att jag har typ en crush hahah. Men varför kan du inte se det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2018 20:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: för man kan inte se 7ans program utanför Sverige -_- UGHSkrivet av Emmi: Skrivet av Solkatten: mheen ssööckk då kan jag inte se det Emmi: Jag tittar på sjuan men tror man kunde se det på TV4Play eller något också, minns inte. Jag brukar egentligen inte kolla på sådana här program men nu tänker jag endast göra det för att jag har typ en crush hahah. Men varför kan du inte se det?
20 aug, 2018 20:46 |
|
Eleven_
Elev |
20 aug, 2018 20:48 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Eleven_: SItter och småflinar då jag gått i skolan en & en halv vecka på onsdag ( men haft frekn 10 skoldagar på onsdag -_-Buhuuuu på onsdag börjar skolan ;(
20 aug, 2018 20:54 |
|
MerlinsBeard
Elev |
20 aug, 2018 21:24 |
|
Frivolt
Elev |
20 aug, 2018 21:37 |
|
Emmi
Prefekt |
♥3! men fattr inte HUR jag missade inte ditt långa inlägg!
20 aug, 2018 21:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: ♥3! men fattr inte HUR jag missade inte ditt långa inlägg! HAHAH XD Well - det var ju inte jättelätt att se 20 aug, 2018 21:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Viloss: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Viloss: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag lyssnar på Fenixorden och den är så fruktansvärt hemsk Tycker så synd om de flesta. Jag lyssnar också på Fenixorden!! Lyssnar du på den svenska eller den engelska? Svenska! Du då? Åh, är de bra på svenska? Jag lyssnar på dem på engelska (Stephen Fry som läser upp dem)
20 aug, 2018 22:04 |
|
Borttagen
|
YEY! Skola snart
21 aug, 2018 06:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen