@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: "Every day, every hour, this very minute perhaps, dark forces attempt to penetrate this site's walls. In the end, their greatest weapon is you. There's something to think about." Jag vet inte vem som är Dumbledore, du eller Emmi... Och försöker du göra reklam för min och Neas fanfiction? xD Det är jämnt skägg om den utnämningen... Och JA! Den slank med... Eller så menade jag att ni var the dark forces? JA! JAG SÅG ATT DU CITERA MIG! DEN HÄR ATTACKEN ELLER VAD MAN SKA KALLA DET FÖR BLEV BRA FÖR DIG! OMG DETTA MÅSTE FIRAS!! MERLIN'S BEARD IS A FREE MUGGLARE XD jag fick inte ens en länk som alla andra x) Allt utom skägget är magiskt xD Vadå för länk? Men... den folk fick igår kväll som tog deras konto bort Men du sa ju nyss att Merlin's Beard is a free mugglare... Åh, har inte heller fått en sån. Jaaaa mugglare som i mugglismedlem xD Var du inloggad igår kväll när det hände då? för annars tror jag Erfa spolade tillbaks tiden, så allt som hände efter en viss tid igår har tagits bort Jahapp... magiska merlin's beard Antar det. Eller jag försökte logga in med det gick inte Ja, SUPERMAGISK!... Då måste du försökt logga in efter att Erfa stängde ner sidan btw, vi får spela schack denna vecka! hur har din träning gått? x) Låter rimligt. Hemskt dåligt. Min pappa är den ända jag känner som spelar och han har tyvärr inte varit hemma under den senaste tiden. 20 aug, 2018 11:42 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: "Every day, every hour, this very minute perhaps, dark forces attempt to penetrate this site's walls. In the end, their greatest weapon is you. There's something to think about." Jag vet inte vem som är Dumbledore, du eller Emmi... Och försöker du göra reklam för min och Neas fanfiction? xD Det är jämnt skägg om den utnämningen... Och JA! Den slank med... Eller så menade jag att ni var the dark forces? JA! JAG SÅG ATT DU CITERA MIG! DEN HÄR ATTACKEN ELLER VAD MAN SKA KALLA DET FÖR BLEV BRA FÖR DIG! OMG DETTA MÅSTE FIRAS!! MERLIN'S BEARD IS A FREE MUGGLARE XD jag fick inte ens en länk som alla andra x) Allt utom skägget är magiskt xD Vadå för länk? Men... den folk fick igår kväll som tog deras konto bort Men du sa ju nyss att Merlin's Beard is a free mugglare... Åh, har inte heller fått en sån. Jaaaa mugglare som i mugglismedlem xD Var du inloggad igår kväll när det hände då? för annars tror jag Erfa spolade tillbaks tiden, så allt som hände efter en viss tid igår har tagits bort Jahapp... magiska merlin's beard Antar det. Eller jag försökte logga in med det gick inte Ja, SUPERMAGISK!... Då måste du försökt logga in efter att Erfa stängde ner sidan btw, vi får spela schack denna vecka! hur har din träning gått? x) Låter rimligt. Hemskt dåligt. Min pappa är den ända jag känner som spelar och han har tyvärr inte varit hemma under den senaste tiden. Jaha
20 aug, 2018 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: "Every day, every hour, this very minute perhaps, dark forces attempt to penetrate this site's walls. In the end, their greatest weapon is you. There's something to think about." Jag vet inte vem som är Dumbledore, du eller Emmi... Och försöker du göra reklam för min och Neas fanfiction? xD Det är jämnt skägg om den utnämningen... Och JA! Den slank med... Eller så menade jag att ni var the dark forces? JA! JAG SÅG ATT DU CITERA MIG! DEN HÄR ATTACKEN ELLER VAD MAN SKA KALLA DET FÖR BLEV BRA FÖR DIG! OMG DETTA MÅSTE FIRAS!! MERLIN'S BEARD IS A FREE MUGGLARE XD jag fick inte ens en länk som alla andra x) Allt utom skägget är magiskt xD Vadå för länk? Men... den folk fick igår kväll som tog deras konto bort Men du sa ju nyss att Merlin's Beard is a free mugglare... Åh, har inte heller fått en sån. Jaaaa mugglare som i mugglismedlem xD Var du inloggad igår kväll när det hände då? för annars tror jag Erfa spolade tillbaks tiden, så allt som hände efter en viss tid igår har tagits bort Jahapp... magiska merlin's beard Antar det. Eller jag försökte logga in med det gick inte Ja, SUPERMAGISK!... Då måste du försökt logga in efter att Erfa stängde ner sidan btw, vi får spela schack denna vecka! hur har din träning gått? x) Låter rimligt. Hemskt dåligt. Min pappa är den ända jag känner som spelar och han har tyvärr inte varit hemma under den senaste tiden. Jaha Jag hade glömt det. Men det är mycket roligare att spela mot någon på en bräda 20 aug, 2018 11:50 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: "Every day, every hour, this very minute perhaps, dark forces attempt to penetrate this site's walls. In the end, their greatest weapon is you. There's something to think about." Jag vet inte vem som är Dumbledore, du eller Emmi... Och försöker du göra reklam för min och Neas fanfiction? xD Det är jämnt skägg om den utnämningen... Och JA! Den slank med... Eller så menade jag att ni var the dark forces? JA! JAG SÅG ATT DU CITERA MIG! DEN HÄR ATTACKEN ELLER VAD MAN SKA KALLA DET FÖR BLEV BRA FÖR DIG! OMG DETTA MÅSTE FIRAS!! MERLIN'S BEARD IS A FREE MUGGLARE XD jag fick inte ens en länk som alla andra x) Allt utom skägget är magiskt xD Vadå för länk? Men... den folk fick igår kväll som tog deras konto bort Men du sa ju nyss att Merlin's Beard is a free mugglare... Åh, har inte heller fått en sån. Jaaaa mugglare som i mugglismedlem xD Var du inloggad igår kväll när det hände då? för annars tror jag Erfa spolade tillbaks tiden, så allt som hände efter en viss tid igår har tagits bort Jahapp... magiska merlin's beard Antar det. Eller jag försökte logga in med det gick inte Ja, SUPERMAGISK!... Då måste du försökt logga in efter att Erfa stängde ner sidan btw, vi får spela schack denna vecka! hur har din träning gått? x) Låter rimligt. Hemskt dåligt. Min pappa är den ända jag känner som spelar och han har tyvärr inte varit hemma under den senaste tiden. Jaha Jag hade glömt det. Men det är mycket roligare att spela mot någon på en bräda Jag håller med, och framförallt mycket lättare. Eller iaf så missar jag oftare saker när jag spelar på internet än på bräda. Dock om man vill ha mängdträning så är internet bra =)
20 aug, 2018 11:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
20 aug, 2018 14:11 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag lyssnar på Fenixorden och den är så fruktansvärt hemsk Tycker så synd om de flesta. Jag lyssnar också på Fenixorden!! 20 aug, 2018 16:47 |
|
Frivolt
Elev |
OKej! Nu ska jag fasen laga mat här!
Ett två tre på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte smäller det GO! 20 aug, 2018 16:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: OKej! Nu ska jag fasen laga mat här! Ett två tre på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte smäller det GO! ![]() Glad you're back!
20 aug, 2018 17:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: OKej! Nu ska jag fasen laga mat här! Ett två tre på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte smäller det GO! ![]() Glad you're back! TACK ♥ ♥ Jag med!!!! 20 aug, 2018 17:47 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Viloss: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag lyssnar på Fenixorden och den är så fruktansvärt hemsk Tycker så synd om de flesta. Jag lyssnar också på Fenixorden!! Lyssnar du på den svenska eller den engelska?
20 aug, 2018 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen