@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Med andra ord, en bra fredagskväll
17 aug, 2018 23:22 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av JustAFriend: Börjar gymnasiet på måndag, The ångest is realllll Jag började i torsdags och kände samma sak, var supernervös på morgonen, vägen dit, i aulan men när man väl träffat klassen kommer det kännas lite bättre. Alla vill ha nya kompisar och lärarna gör en massa lekar för att bryta isen och så, nu vill jag bara tillbaka på måndag och träffa dem igen! Jag är jag, det är inte du :P
18 aug, 2018 08:04 |
|
Linos
Elev |
18 aug, 2018 10:02 |
|
Scorperion
Elev |
18 aug, 2018 11:48 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror att jag och mamma kan ha träffat mormors dubbelgångare omfg. xD Mormor bor på tillfället i ett korttidsboende som vi besökte för bara någon dag sedan. Det fanns två rum bredvid varandra båda med samma förnamn och såklart gick vi först in i fel rum. Men där visades de vara någon med liknande frisyr som mormor också såg hon såå lik ut henne med samtidigt kändes det som att någonting var fel hahah det var en såå konstig känsla. xD Sedan gick vi in i det andra rummet och då kändes såklart mormor igen direkt hahah.
Jag har faktiskt sett en del dubbelgångare förut. Bl.a. han som spelar Ron i A Very Potter Musical, någon som var lite lik Thomas Brodie-Sangster, också såg jag på riktigt någon som såg ut som Zayn Malik i matsalen i en skola lmao. Det är så coolt men samtidigt otroligt konstigt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2018 12:34 |
|
MerlinsBeard
Elev |
18 aug, 2018 13:27 |
|
Linos
Elev |
18 aug, 2018 13:43 |
|
Borttagen
|
Wooho, 200 tummar
18 aug, 2018 15:27 |
|
Frivolt
Elev |
Fick just veta att min kusin och hennes kille ska ha barn ♥ ♥ Kommer alltså i början av nästa år få ett kusinbarn :'D ♥ Ska bli så kul!!!
18 aug, 2018 16:36 |
|
thecellabration
Elev |
18 aug, 2018 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen