@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Idag har jag tagit spruuutaa, först gjorde det apígt ont, sen gick jag och satte mig och Pixie hade sitt huvud på min arm, då gjorde det inte ont, sen skulle vi ställa oss upp för att gå upp till lektionen igen, och då gjorde det ont, och så blev det apavarmt och jag mådde illa blöööh, nu mår jag bara lite illa och känner bara lite i armen om jag rör på den c: Vi´ska ta den sprutan nästa vecka Jag tar den om två veckor xD Skulle ha tagit den i torsdags.. menmen.. är man sjuk så e man har man sportlov så har man Japp, och det är suupehskööönt ! 17 feb, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: ^ Men du är ju kille? o.O Inte kan väl ni ta spruta för livmoderhalscancer? Elleeeeer? Ahah.. xd Neeej... men vi ska typ ta en annan... Faail 17 feb, 2012 16:07 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Idag har jag tagit spruuutaa, först gjorde det apígt ont, sen gick jag och satte mig och Pixie hade sitt huvud på min arm, då gjorde det inte ont, sen skulle vi ställa oss upp för att gå upp till lektionen igen, och då gjorde det ont, och så blev det apavarmt och jag mådde illa blöööh, nu mår jag bara lite illa och känner bara lite i armen om jag rör på den c: Vi´ska ta den sprutan nästa vecka Vad är det för spruta? O.o ![]()
17 feb, 2012 16:07 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 16:08 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: ^ Men du är ju kille? o.O Inte kan väl ni ta spruta för livmoderhalscancer? Elleeeeer? Ahah.. xd Neeej... men vi ska typ ta en annan... Faail Ahahaha, okej x'D si_tonks: Den jag tog är iaf för livmoderhalscancer Vilken LeeGordan ska ta vet jag inte ![]()
17 feb, 2012 16:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-17 kl. 16:11
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: ^ Men du är ju kille? o.O Inte kan väl ni ta spruta för livmoderhalscancer? Elleeeeer? Ahah.. xd Neeej... men vi ska typ ta en annan... Faail Alltså, du kan ju ta den om du vill, men det är lite onödigt... ;D Jaha. 17 feb, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Får ont i huvudet av att sitta framför datorn länge, har ont i huvudet nu xD
17 feb, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2012 16:12 |
|
scarhead
Lärare |
vi ska ta spruta nästa år... och eftersom jag inte fått information om att få en spruta det senaste, så tror jag att det är den.
17 feb, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Får ont i huvudet av att sitta framför datorn länge, har ont i huvudet nu xD SKYLL DIG SJÄLV, SKYLL DIG SJÄLV! *fåglarna i Ice Age* 17 feb, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen