@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: vad önskar du dig? Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: sen kan vi räkna in vår födelsedag tillsammans Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vänta, är det maraton idag igen? Skrivet av Borttagen: Kan kanske inte vara med... Men då har du u missat ditt eget maraton 3 gånger irad x) Jag är med HAHA vi och vår humor x) Det kommer att bli awesome! Ja! Det kommer att bli den bästa födelsedagen EVER! ja, det kommer det! det känns så häftigt att skriva vår födelsedag 17 feb, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vad önskar du dig? Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: sen kan vi räkna in vår födelsedag tillsammans Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vänta, är det maraton idag igen? Skrivet av Borttagen: Kan kanske inte vara med... Men då har du u missat ditt eget maraton 3 gånger irad x) Jag är med HAHA vi och vår humor x) Det kommer att bli awesome! Ja! Det kommer att bli den bästa födelsedagen EVER! ja, det kommer det! det känns så häftigt att skriva vår födelsedag Ja, just det! Ni fyller ju år! Imorgon va? 17 feb, 2012 16:02 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vad önskar du dig? Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: sen kan vi räkna in vår födelsedag tillsammans Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vänta, är det maraton idag igen? Skrivet av Borttagen: Kan kanske inte vara med... Men då har du u missat ditt eget maraton 3 gånger irad x) Jag är med HAHA vi och vår humor x) Det kommer att bli awesome! Ja! Det kommer att bli den bästa födelsedagen EVER! ja, det kommer det! det känns så häftigt att skriva vår födelsedag Har ingen aning... Eller kanske en ny dator, då skulle mugglis bli mycket mer awesome! Om det ens är möjligt x) Du då? baramin: Puppsala ofc. ![]()
17 feb, 2012 16:02 |
|
Knizzlare
Elev |
Idag har jag tagit spruuutaa, först gjorde det apígt ont, sen gick jag och satte mig och Pixie hade sitt huvud på min arm, då gjorde det inte ont, sen skulle vi ställa oss upp för att gå upp till lektionen igen, och då gjorde det ont, och så blev det apavarmt och jag mådde illa blöööh, nu mår jag bara lite illa och känner bara lite i armen om jag rör på den c:
![]()
17 feb, 2012 16:02 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: japp Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vad önskar du dig? Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: sen kan vi räkna in vår födelsedag tillsammans Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: vänta, är det maraton idag igen? Skrivet av Borttagen: Kan kanske inte vara med... Men då har du u missat ditt eget maraton 3 gånger irad x) Jag är med HAHA vi och vår humor x) Det kommer att bli awesome! Ja! Det kommer att bli den bästa födelsedagen EVER! ja, det kommer det! det känns så häftigt att skriva vår födelsedag Ja, just det! Ni fyller ju år! Imorgon va? vi blir lika gamla som Prim och Rue var i första Hungerspelboken omg. och som Percy och Annabeth i Percy Jackson, OMG. 17 feb, 2012 16:03 |
|
si_tonks
Elev |
17 feb, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Idag har jag tagit spruuutaa, först gjorde det apígt ont, sen gick jag och satte mig och Pixie hade sitt huvud på min arm, då gjorde det inte ont, sen skulle vi ställa oss upp för att gå upp till lektionen igen, och då gjorde det ont, och så blev det apavarmt och jag mådde illa blöööh, nu mår jag bara lite illa och känner bara lite i armen om jag rör på den c: Vi´ska ta den sprutan nästa vecka 17 feb, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Idag har jag tagit spruuutaa, först gjorde det apígt ont, sen gick jag och satte mig och Pixie hade sitt huvud på min arm, då gjorde det inte ont, sen skulle vi ställa oss upp för att gå upp till lektionen igen, och då gjorde det ont, och så blev det apavarmt och jag mådde illa blöööh, nu mår jag bara lite illa och känner bara lite i armen om jag rör på den c: Vi´ska ta den sprutan nästa vecka Jag tar den om två veckor xD Skulle ha tagit den i torsdags.. menmen.. är man sjuk så e man 17 feb, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Idag har jag tagit spruuutaa, först gjorde det apígt ont, sen gick jag och satte mig och Pixie hade sitt huvud på min arm, då gjorde det inte ont, sen skulle vi ställa oss upp för att gå upp till lektionen igen, och då gjorde det ont, och så blev det apavarmt och jag mådde illa blöööh, nu mår jag bara lite illa och känner bara lite i armen om jag rör på den c: Vi´ska ta den sprutan nästa vecka Jag tar den om två veckor xD Skulle ha tagit den i torsdags.. menmen.. är man sjuk så e man har man sportlov så har man 17 feb, 2012 16:06 |
|
Knizzlare
Elev |
17 feb, 2012 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen