Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Hur fan går det till?Skrivet av Borttagen: Jag tänker mer med särade läppar, med eller utan tunga. Kyss är väl med tunga va? 26 dec, 2011 18:57 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av superman: Hur fan går det till? Skrivet av Borttagen: Jag tänker mer med särade läppar, med eller utan tunga. Kyss är väl med tunga va? Eh ganska lätt? ;p Man har särade läppar även fast tungorna inte rör varandra? När man tungkysser sträcker man ju ut tungan
26 dec, 2011 18:59 |
|
Borttagen
|
Så det är bara öppna munnar mot varandra?
26 dec, 2011 19:01 |
|
childhoodlight
Elev |
26 dec, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Men det gör man med tunga också.
lol öppna munnar mot varandra. Det händer ju typ inget :p 26 dec, 2011 19:04 |
|
Amandan
Elev |
26 dec, 2011 19:08 |
|
superman
Elev |
26 dec, 2011 19:08
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-26 kl. 19:09
|
|
Borttagen
|
Men den ser ut som en puss.
Är det kyssar när man suger av varandras läppar? xD 26 dec, 2011 19:09 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Typ, lite. När man pussas är läpparna stängda och rör inte på sig Men den ser ut som en puss. Är det kyssar när man suger av varandras läppar? xD 26 dec, 2011 19:10 |
|
Amandan
Elev |
26 dec, 2011 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen