Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här är några jag har gjort, har inga nya teckningar inscannade, men.. Sabaku no Gaara (från typ.. Eh.. 2007?!) ![]() Severus ![]() Självporträtt för några år sedan ![]() Liten skiss (än så länge) på två vänner jag brukar drömma om. *Avis* ![]()
20 maj, 2012 18:15 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Fick jättelust att rita idag så här kommer två bilder jag gjorde
![]() Den här har jag hållt på med ett tag. Men idag blev den klar ![]() Här är en bild på hur jag tänker mig Tonks ^^ Alltså inte hur hon ser ut i filmen
21 maj, 2012 13:01 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Fick jättelust att rita idag så här kommer två bilder jag gjorde ![]() Den här har jag hållt på med ett tag. Men idag blev den klar ![]() Här är en bild på hur jag tänker mig Tonks ^^ Alltså inte hur hon ser ut i filmen Gud vad fint! Winter is coming... 21 maj, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Håller på att rita två vargar just nu C:
21 maj, 2012 15:44 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Fick jättelust att rita idag så här kommer två bilder jag gjorde ![]() Den här har jag hållt på med ett tag. Men idag blev den klar ![]() Här är en bild på hur jag tänker mig Tonks ^^ Alltså inte hur hon ser ut i filmen Gud vad fint! Tack! ♥ Skrivet av Borttagen: Håller på att rita två vargar just nu C: Åh jag älskar vargar ♥
21 maj, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Nymphadora Tonks! Jag med!
21 maj, 2012 15:55 |
|
Weasleygirl98
Elev |
21 maj, 2012 16:12 |
|
Soffis Malfoy
Elev |
JAg gillar att färglägga men jag kan typ inte rita på fri hand! :?
21 maj, 2012 16:32 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Fick jättelust att rita idag så här kommer två bilder jag gjorde ![]() Den här har jag hållt på med ett tag. Men idag blev den klar ![]() Här är en bild på hur jag tänker mig Tonks ^^ Alltså inte hur hon ser ut i filmen Åh vad snygga! Särskilt Joanne! ![]()
21 maj, 2012 18:22 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Fick jättelust att rita idag så här kommer två bilder jag gjorde ![]() Den här har jag hållt på med ett tag. Men idag blev den klar ![]() Här är en bild på hur jag tänker mig Tonks ^^ Alltså inte hur hon ser ut i filmen Åh vad snygga! Särskilt Joanne! Tack! ^^
21 maj, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen