Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Du skulle passa jätte bra i en tiara.
Det lovar jag dig.
19 okt, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honm
-Okej får väl ha en nästa bal föratt göra mi prins nöjd
sa hon mjukt och pillar på hans hand
19 okt, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
19 okt, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
Lola log emot yami och kolalde snabbt på havet igetn och tänker
-vi bör snart rida hem
sa hon nu
19 okt, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och sa lugnt .
. ja
19 okt, 2015 17:11
|
|
Borttagen
|
Lola log
-kanske bäst nu innan det blir för mörkt
sa hon nu och kolladep å Yami
19 okt, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och s.a
- Ja det är og bäst.
19 okt, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
Lola log och gav honom en kyss på munnen inan nhno reset sig
-kom nu Yami, jag får nog sova slottet inatt sen hem till mamma och pappa imrogn
sa hno
19 okt, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och sa.
- Ja
19 okt, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
Lola log och började tyst städa udnan efter dem oh aktade grillen
-Kanske ska fukta grillen
sahon
19 okt, 2015 17:22
|
Du får inte svara på den här tråden.