prs med ingetledigt
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med ingetledigt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ingetledigt
Elev |
Personalen kom in och kontrollerade att allt satt fast.
-Tror du hon behöver mer lugnande? Frågade en av dem. - Hon åker in på en annan avdelning imorgon men natten får hon spendera här, informerade en annan. 30 dec, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag lyckades få upp två rep.
30 dec, 2014 21:00 |
|
ingetledigt
Elev |
De var genast framme och spände fast henne hårdare än förut. Det här skulle bli en lång natt..
30 dec, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Jag började rycka i repen igen.
30 dec, 2014 21:02 |
|
ingetledigt
Elev |
-Beca det är ingen idé, sa jag.
30 dec, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
- Jag vill inte sitta fast, sa jag.
30 dec, 2014 21:18 |
|
ingetledigt
Elev |
- Men du kommer bara fly annars, sa jag.
30 dec, 2014 21:19 |
|
Borttagen
|
- Jag kommer vara mer skadad när jag lämnar än när jag kom repen skär in i huden, sa jag.
30 dec, 2014 21:21 |
|
ingetledigt
Elev |
-Det är bara en natt.
30 dec, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
- En plågsam natt, sa jag.
30 dec, 2014 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen