Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tog fram en kniv och skrek ''KELLY'' så att hon hörde det, sedsan rusade jag utanför dörren så att hon kunde se mig, sedan stack jag kniven i hjärtat! jag trillade på marken!
23 aug, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och gick till bilen för att lämna barnen.
Jag gick dit Mas låg " Mes!" Sa jag och la i lite örter i munnen på honom Det kom ett starkt ljus ute såret och vips så var det borta 23 aug, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
jag låg fortfarande kvar på marken
23 aug, 2013 19:15 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
Jag sprang fram till Luke och kramade om honom.
"Åh älskling,flämtade jag 23 aug, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
Jag gav honom en kyss och gick
23 aug, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
jag andades inte och lår kvar, jag dog!
23 aug, 2013 19:18 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 aug, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
( Man kan inte dö när man har fått den örten )
23 aug, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
"Ja Luke,jag är här.Jag tryckte hans huvud mot min bröstkorg.
23 aug, 2013 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen