Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag stönar trött. "Vem?"
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Jag tittar in i brasan och önskade jag hade någon som brydde sig om mig. Någon som älskade mig.
21 nov, 2013 19:27 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
"vad gör du här? Ska du inte sova? Men du får sätta dig här om du vill." säger jag och försöker få ett leende men jag är för trött för det.
21 nov, 2013 19:32 |
|
Queen Boo
Elev |
"Snape" ler Elise
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 19:43 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 20:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar och somnar
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 21:07 |
|
ginny 23
Elev |
22 nov, 2013 17:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Elise väcker mig igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 22 nov, 2013 17:33 |
|
ginny 23
Elev |
22 nov, 2013 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen