Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Var på Coop idag, såg att de hade Glee säsong 3.. jag bara ÅHHHHH SNÄLLA VILL KÖPA DEN NU. Fast den kostade typ 399 och jag hade 0kr med mig. Försökte få pappa att betala den, men han bara nej nästa gång. Fick en annan sak istället, så jag blev lite glad :'D Jag beställde min i onsdags men har inte fått den än Jag är redan på ep. 11 "Michael" ♥
29 sep, 2012 17:19 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Var på Coop idag, såg att de hade Glee säsong 3.. jag bara ÅHHHHH SNÄLLA VILL KÖPA DEN NU. Fast den kostade typ 399 och jag hade 0kr med mig. Försökte få pappa att betala den, men han bara nej nästa gång. Fick en annan sak istället, så jag blev lite glad :'D Jag beställde min i onsdags men har inte fått den än Asså jag får inte beställa över internet, hatar det Fast har inte ens säsong 1 och 2... fast jag har sett en gång att coop rear ut ettan för 99 kr, men hittade inte den idag. Nästa gång jag är där ska jag ha pengarna med mig! Kollar på 2x04 nu, och får tillbaka lite old finchel feelings när de sjunger ''Don't go breaking my heart'' hahahaa... fast älskar Brody mer. ![]()
29 sep, 2012 17:22 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Var på Coop idag, såg att de hade Glee säsong 3.. jag bara ÅHHHHH SNÄLLA VILL KÖPA DEN NU. Fast den kostade typ 399 och jag hade 0kr med mig. Försökte få pappa att betala den, men han bara nej nästa gång. Fick en annan sak istället, så jag blev lite glad :'D Jag beställde min i onsdags men har inte fått den än Asså jag får inte beställa över internet, hatar det Fast har inte ens säsong 1 och 2... fast jag har sett en gång att coop rear ut ettan för 99 kr, men hittade inte den idag. Nästa gång jag är där ska jag ha pengarna med mig! Kollar på 2x04 nu, och får tillbaka lite old finchel feelings när de sjunger ''Don't go breaking my heart'' hahahaa... fast älskar Brody mer. Kul att du har bestämt dig vart du står, jag vet inte om jag är Finchel eller Brochel
29 sep, 2012 17:25 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Var på Coop idag, såg att de hade Glee säsong 3.. jag bara ÅHHHHH SNÄLLA VILL KÖPA DEN NU. Fast den kostade typ 399 och jag hade 0kr med mig. Försökte få pappa att betala den, men han bara nej nästa gång. Fick en annan sak istället, så jag blev lite glad :'D Jag beställde min i onsdags men har inte fått den än Asså jag får inte beställa över internet, hatar det Fast har inte ens säsong 1 och 2... fast jag har sett en gång att coop rear ut ettan för 99 kr, men hittade inte den idag. Nästa gång jag är där ska jag ha pengarna med mig! Kollar på 2x04 nu, och får tillbaka lite old finchel feelings när de sjunger ''Don't go breaking my heart'' hahahaa... fast älskar Brody mer. Kul att du har bestämt dig vart du står, jag vet inte om jag är Finchel eller Brochel Haha, det är ganska ovi för mig, eftersom Brochel har haft mer chemistry i 3 avsnitt än Finchel har haft i 3 säsonger, haha. ![]()
29 sep, 2012 17:27 |
|
EmahS
Elev |
29 sep, 2012 17:29 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: ^ Jag har en kommentar. så sexiga har inte Finchel varit på 3 år. det tog Brochel 2 avsnitt True...
29 sep, 2012 17:32 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: ^ Jag har en kommentar. så sexiga har inte Finchel varit på 3 år. det tog Brochel 2 avsnitt Åhåhå den gifen... ♥ favorit från ep 2 favorit från ep 3 är denna ![]() ![]()
29 sep, 2012 17:43 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: ^ Jag har en kommentar. så sexiga har inte Finchel varit på 3 år. det tog Brochel 2 avsnitt Åhåhå den gifen... ♥ favorit från ep 2 favorit från ep 3 är denna Åh. jag dör på dem alltså. damn ryan murphy om han inte gör Brochel true. visst, jag shippar St. Berry mest, men det kommer ju aldrig ens hända.
29 sep, 2012 17:45 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: ^ Jag har en kommentar. så sexiga har inte Finchel varit på 3 år. det tog Brochel 2 avsnitt Åhåhå den gifen... ♥ favorit från ep 2 favorit från ep 3 är denna Åh. jag dör på dem alltså. damn ryan murphy om han inte gör Brochel true. visst, jag shippar St. Berry mest, men det kommer ju aldrig ens hända. Ja, fast jag tror att Ryan kommer göra Brody till ''the bad guy'' sen kommer Finchel bli endgame.. och jag kommer börja gråta och sånt ![]()
29 sep, 2012 17:48 |
|
EmahS
Elev |
29 sep, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen