Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej jag mår galant!
PUM föredrar äppeljuice framför apelsinjuice? o.o 5 jan, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Nej.
PUM gillar glass? 5 jan, 2012 22:15 |
|
ggary
Elev |
INDEED
Är beroende av coca cola? Det är meningen... 5 jan, 2012 22:22 |
|
nilla10
Elev |
ALDRIG I LIVET!! USCH! blä, coca cola är INTE gott.
PUM är blond? hej hej! :) 5 jan, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Nej, är brunett.
PUM gillar pepparkaksdeg men inte pepparkakor? 5 jan, 2012 23:24 |
|
DivaWester
Elev |
Gillar båda men mest degen.
PUM Är konventare? Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg 6 jan, 2012 01:56 |
|
Borttagen
|
och det är? O________O
PUM GILLAR VANILJ GLASS BÄTTRE ÄN CHOKLAD GLASS? 6 jan, 2012 02:48 |
|
MizzNina
Elev |
Men Ofc.
PUM är morgonpigg? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jan, 2012 06:38 |
|
Borttagen
|
Nej, inte alls. Det är ett mirakel att jag vaknade före tio, brukar vakna efter tolv/ett. :s
PUM är kortare än andra i sin ålder? 6 jan, 2012 10:16 |
|
BlondaHermione
Elev |
6 jan, 2012 10:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen