Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tror att personen under..

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

1 2 3 ... 255 256 257 ... 1761 1762 1763
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nej jag mår galant!
PUM föredrar äppeljuice framför apelsinjuice? o.o

5 jan, 2012 22:14

Borttagen

Avatar


Nej.

PUM gillar glass?

5 jan, 2012 22:15

ggary
Elev

Avatar


INDEED

Är beroende av coca cola?

Det är meningen...

5 jan, 2012 22:22

nilla10
Elev

Avatar


ALDRIG I LIVET!! USCH! blä, coca cola är INTE gott.

PUM är blond?

hej hej! :)

5 jan, 2012 22:34

Borttagen

Avatar


Nej, är brunett.

PUM gillar pepparkaksdeg men inte pepparkakor?

5 jan, 2012 23:24

DivaWester
Elev

Avatar


Gillar båda men mest degen.

PUM Är konventare?

Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg

6 jan, 2012 01:56

Borttagen

Avatar


och det är? O________O
PUM GILLAR VANILJ GLASS BÄTTRE ÄN CHOKLAD GLASS?

6 jan, 2012 02:48

MizzNina
Elev

Avatar


Men Ofc.

PUM är morgonpigg?

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

6 jan, 2012 06:38

Borttagen

Avatar


Nej, inte alls. Det är ett mirakel att jag vaknade före tio, brukar vakna efter tolv/ett. :s

PUM är kortare än andra i sin ålder?

6 jan, 2012 10:16

BlondaHermione
Elev

Avatar


Rätt xD

PUM bor på landet?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

6 jan, 2012 10:40

1 2 3 ... 255 256 257 ... 1761 1762 1763

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

Du får inte svara på den här tråden.