@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! Samma här. Här finns det så många olika personligheter och alla är liksom.. en del av allting. Apropå ingenting: Jag gillar din signatur när Joanne slår med handen xD jag och min dåliga humor Hehe... det vra väl en fluga? Tror jag med xD Undra om hon är flugrädd :O 17 feb, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! Samma här. Här finns det så många olika personligheter och alla är liksom.. en del av allting. Apropå ingenting: Jag gillar din signatur när Joanne slår med handen xD jag och min dåliga humor Hehe... det vra väl en fluga? Tror jag med xD Undra om hon är flugrädd :O Vi får googla på det xD 17 feb, 2012 15:29 |
|
linnvendela
Elev |
17 feb, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! Samma här. Här finns det så många olika personligheter och alla är liksom.. en del av allting. Apropå ingenting: Jag gillar din signatur när Joanne slår med handen xD jag och min dåliga humor Hehe... det vra väl en fluga? Tror jag med xD Undra om hon är flugrädd :O Vi* får googla på det xD *Du, jag får inte använda google för min mamma xD 17 feb, 2012 15:30 |
|
Solkatten
Elev |
Borde nog gå ut snart. Har inte varit ute idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag har inte varit ute på två dagar - fast det kan bero på att jag är sjuk xD 17 feb, 2012 15:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit ute på två dagar - fast det kan bero på att jag är sjuk xD En gång var jag inte ute på kanske tre dagar ... och då var jag inte sjuk. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit ute på två dagar - fast det kan bero på att jag är sjuk xD Jag var ute i fem minuter förut xD 17 feb, 2012 15:32 |
|
linnvendela
Elev |
Min mamma finns på wikipedia xD
Jaha. 17 feb, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit ute på två dagar - fast det kan bero på att jag är sjuk xD En gång var jag inte ute på kanske tre dagar ... och då var jag inte sjuk. Jag har inte varit ute på 4 dagar... 17 feb, 2012 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen