@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
17 feb, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt, fråga mig något, vad som helst! :3 Vilken glass smak är din favorit? Chokladglass och Polkaglass :3 17 feb, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
^ that's mind-blowing.
17 feb, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna.
Tur att jag hittade till just den här hemsidan! 17 feb, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! Samma här. Här finns det så många olika personligheter och alla är liksom.. en del av allting. Apropå ingenting: Jag gillar din signatur när Joanne slår med handen xD jag och min dåliga humor 17 feb, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! Samma här. Här finns det så många olika personligheter och alla är liksom.. en del av allting. Apropå ingenting: Jag gillar din signatur när Joanne slår med handen xD jag och min dåliga humor Hehe... det vra väl en fluga? 17 feb, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! gosupermodel </3 Nästan värsta sidan evah! 17 feb, 2012 15:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag stör mig på Twilight. Edward till Bella: "You can't trust vampires, trust me' Asså man blir ju lite; Hahaha x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 15:27 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hehe... har just nu märkt att det finns ingen hemsida i världen som är bättre än Mugglis. På alla andra sidor är bara alla medlemmar så omogna. Tur att jag hittade till just den här hemsidan! Håller med helt! "Tuta och kör Ernie!"
17 feb, 2012 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen