@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: anon x3 jag har fått ett liknande, fast 'Post a pic of your self love! x' och det tyckte jag var fint, men alltså... nej. jag tänker skriva det att jag inte tänker. jag får låta hur löjlig som helst men ah. ANON! Hade aldrig lagt upp en bild på mej själv..
17 feb, 2012 14:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
![]() aaw ♥ ![]() Sööööööt ♥ ...ibland river det lite i hjärtat när religion kommer på tal. ![]() HAHAHAHAHA det finns fler i världen som gör så där? true story. Hur bra det än låter så blir jag fortfarande arg på att någon sålt en annans cykel. Ibland försvinner det roliga så att säga.![]() best ever? förmodligen. mwhihi, nu vill jag göra samma sam med mina bananer ![]() Vad jag gör? Hmm... tar en paus i mitt pluggande. Och skall nu fortsätta pausen med en fin promenad i solskenet ♥ byebye ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 feb, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av scarhead: anon x3 jag har fått ett liknande, fast 'Post a pic of your self love! x' och det tyckte jag var fint, men alltså... nej. jag tänker skriva det att jag inte tänker. jag får låta hur löjlig som helst men ah. ANON! Hade aldrig lagt upp en bild på mej själv.. Inte jag heller, vad ska det vara bra för med att visa sig själv? Ma blir ju typ bara dissad för sitt utseende ändå xD 17 feb, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Kintsugi;; Jag ÄLSKAR när du lägger upp massa bilder xD
17 feb, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kintsugi;; Jag ÄLSKAR när du lägger upp massa bilder xD Har hon gjort det igen nu? Har jag missat något? 17 feb, 2012 14:58 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag skulle säkert höra att jag är söt, men jag vill inte ta risken. jag kanske får hat att jag är feg och sånt, men det är ju liksom mitt beslut xdSkrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av scarhead: anon x3 jag har fått ett liknande, fast 'Post a pic of your self love! x' och det tyckte jag var fint, men alltså... nej. jag tänker skriva det att jag inte tänker. jag får låta hur löjlig som helst men ah. ANON! Hade aldrig lagt upp en bild på mej själv.. Inte jag heller, vad ska det vara bra för med att visa sig själv? Ma blir ju typ bara dissad för sitt utseende ändå xD 17 feb, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kintsugi;; Jag ÄLSKAR när du lägger upp massa bilder xD Har hon gjort det igen nu? Har jag missat något? På sidan innan 17 feb, 2012 14:59 |
|
9te
Elev |
17 feb, 2012 15:00 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag skulle säkert höra att jag är söt, men jag vill inte ta risken. jag kanske får hat att jag är feg och sånt, men det är ju liksom mitt beslut xd Skrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av scarhead: anon x3 jag har fått ett liknande, fast 'Post a pic of your self love! x' och det tyckte jag var fint, men alltså... nej. jag tänker skriva det att jag inte tänker. jag får låta hur löjlig som helst men ah. ANON! Hade aldrig lagt upp en bild på mej själv.. Inte jag heller, vad ska det vara bra för med att visa sig själv? Ma blir ju typ bara dissad för sitt utseende ändå xD OM DOM SÄGER ATT DU ÄR FEG SKICKAR JAG ATT DOM SKA HÅLLA KÄFTEN.
17 feb, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kintsugi;; Jag ÄLSKAR när du lägger upp massa bilder xD Har hon gjort det igen nu? Har jag missat något? På sidan innan Måste kolla.... 17 feb, 2012 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen