@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: nope. jag sökte efter min medlem haha. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg VA? Kan du logga in nu? Hade du inte en användare som heter KalleAnkaFanet? 17 feb, 2012 14:41 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: min kompis heter/hette KalleAnkaFanet! ^^Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: nope. jag sökte efter min medlem haha. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg VA? Kan du logga in nu? Hade du inte en användare som heter KalleAnkaFanet? 17 feb, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: min kompis heter/hette KalleAnkaFanet! ^^ Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: nope. jag sökte efter min medlem haha. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg VA? Kan du logga in nu? Hade du inte en användare som heter KalleAnkaFanet? AHA! Hittade iaf tintula, har skrivit i din blogg! 17 feb, 2012 14:44 |
|
scarhead
Lärare |
CHALLENGE! Post a picture on your room or your face
nej. jag TÄNKER inte ladda upp bilder på mig själv på Tumblr. 1. jag har regler som säger att jag inte får, och då tänker jag stora sidor som Tumblr t.ex. 2. Det skulle synas att jag är ung, eftersom jag är så liten. 3. Jag skulle säkert få anon-hate om hur jävla ful jag är lol. och en bild på mitt RUM? nej, känns lite stalker-aktigt lol. nej idk, vill inte. 17 feb, 2012 14:46 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
17 feb, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: CHALLENGE! Post a picture on your room or your face nej. jag TÄNKER inte ladda upp bilder på mig själv på Tumblr. 1. jag har regler som säger att jag inte får, och då tänker jag stora sidor som Tumblr t.ex. 2. Det skulle synas att jag är ung, eftersom jag är så liten. 3. Jag skulle säkert få anon-hate om hur jävla ful jag är lol. och en bild på mitt RUM? nej, känns lite stalker-aktigt lol. nej idk, vill inte. Jag har typ sånna regler jag med xD 17 feb, 2012 14:49 |
|
joel9324
Elev |
17 feb, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
scarhead- Svara på mitt medelande!!
17 feb, 2012 14:50 |
|
scarhead
Lärare |
anon x3
jag har fått ett liknande, fast 'Post a pic of your self love! x' och det tyckte jag var fint, men alltså... nej. jag tänker skriva det att jag inte tänker. jag får låta hur löjlig som helst men ah. 17 feb, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Precis när jag har postat det här så svarar hon xD 17 feb, 2012 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen