Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 254 255 256 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag bryr mig inte om Mas är från Japan, våra barn är inte det, alla deras skolkamrater kommer att undra

23 aug, 2013 18:34

Borttagen

Avatar


"Okej då,sa läkaren tveksamt.Men han ska komma hit för rutinkoll imorgon kl 14.

"Tack,sa jag hastigt.

Läkaren följde med mig till rummet där Luke var,sedan släppte han in mig.

Jag gick försiktigt in.

23 aug, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


+ att kelly lovade! Michio är ju ändå halv-japansk
så att han borde heta Michio, han HETER michio

23 aug, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


En läkare kom in
" Du är helt frisk så du får åka hem " sa han
Jag log och gick upp för att packa ner mina saker, jag tog på mig ett par shorts och en munkjacka, jag tog bebisen och gick.
Bussen kom precis i tid, jag satte mig ner och log mot bebisen som sov tryggt i min famn.

Jag gick av och såg vårt hus, jag öppnade dörren
" Jag är hemma!" Sa jag glatt

23 aug, 2013 18:40

Borttagen

Avatar


jag sa ''hej älsking!, kelly du lovade att om vi fick ett till barn så ska det heta nåt japanskt! Michio är ju ändå halv-japansk
så att han borde heta Michio, han HETER Michio'' sa jag

23 aug, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


" Jag ville inte ha ett till barn! Och du behöver inte tjata om dina fula namn så fort jag visar mig!" Fräste jag

23 aug, 2013 18:45

Borttagen

Avatar


''döda barnet då!'' skrek jag

23 aug, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


" Hur kan du säga så!?" Fräste jag och såg på den oskyldiga pojken

23 aug, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


''du ville ju inte ha ett barn till! och du håller ju inte dina löften! antingen så gör du dig av med barnet, eller så heter han nåt japanskt!, det spelar ingen roll vad för japanskt namn, bara det är japanskt!''

23 aug, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


" Håll käften Mas! Är namnet det ända du bryr dig om?!" Skrek jag och satte pojken i Shunny's ryggkorg
Jag bar upp Shunny och la henne i vagnen och sen Ichigo, sen slog jag till Mas och gick därifrån
" Svin!" Skrek jag och smällde igen dörren

23 aug, 2013 18:52

1 2 3 ... 254 255 256 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.