Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Vad bra
21 nov, 2013 17:55 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
(Ok, då får du börja
21 nov, 2013 18:03 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig i en stol framför brasan. Det brinner knappt men lite.
21 nov, 2013 18:13 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 18:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Elise ler. "Någon vill prata med dig"
jag är jättecoolig älska mig plz 21 nov, 2013 19:20 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
"Jag kan inte det! Sov gott!" säger jag och ler.
21 nov, 2013 19:25 |
|
ginny 23
Elev |
21 nov, 2013 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen