Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Savi: Åh, alltså varje gång jag sett klart ett avsnitt för första gången blir jag jätteavis på de som inte sätt det än och liksom har den där känslan av något nytt XD Men det har börjat ladda något fruktansvärt Nej va jobbigt! Var i avsnittet är du? Spoila
29 sep, 2012 15:05 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Savi: Åh, alltså varje gång jag sett klart ett avsnitt för första gången blir jag jätteavis på de som inte sätt det än och liksom har den där känslan av något nytt XD Men det har börjat ladda något fruktansvärt Nej va jobbigt! Var i avsnittet är du? Spoila Spoiler: Men nu går det bra igen Tryck här för att visa! ~MY TUMBLR~ 29 sep, 2012 15:21 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Savi: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Savi: Åh, alltså varje gång jag sett klart ett avsnitt för första gången blir jag jätteavis på de som inte sätt det än och liksom har den där känslan av något nytt XD Men det har börjat ladda något fruktansvärt Nej va jobbigt! Var i avsnittet är du? Spoila Spoiler: Men nu går det bra igen Tryck här för att visa! Haha, okej. Ååååh, ska nog ta och se det igen nu. Eller Britney avsnittet
29 sep, 2012 15:23 |
|
EmahS
Elev |
Spoiler för ett avsnitt i s.4
Spoiler: Tryck här för att visa! och på tal om inget. jag kräver en duett i Glee den här säsongen. Med antingen Brochel eller St. Berry. och de ska sjunga Come What May. Liksom, att de inte kört den låten än? Skam!
29 sep, 2012 15:44 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Spoiler för ett avsnitt i s.4 Spoiler: Tryck här för att visa! och på tal om inget. jag kräver en duett i Glee den här säsongen. Med antingen Brochel eller St. Berry. och de ska sjunga Come What May. Liksom, att de inte kört den låten än? Skam! Spoiler: Tryck här för att visa!
29 sep, 2012 15:48 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Spoiler för ett avsnitt i s.4 Spoiler: Tryck här för att visa! och på tal om inget. jag kräver en duett i Glee den här säsongen. Med antingen Brochel eller St. Berry. och de ska sjunga Come What May. Liksom, att de inte kört den låten än? Skam! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
29 sep, 2012 16:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
29 sep, 2012 16:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Spoiler för ett avsnitt i s.4 Spoiler: Tryck här för att visa! och på tal om inget. jag kräver en duett i Glee den här säsongen. Med antingen Brochel eller St. Berry. och de ska sjunga Come What May. Liksom, att de inte kört den låten än? Skam! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Jaha det var så du mena. Haha! Jag blev en aning förvirrad. Jag menar det var ju inte hon på bilden och sen bara... hur många killar ska hon ha hos sig liksom? GAHAHA! Nej men aa... de e ganska awesome
29 sep, 2012 16:55 |
|
APELSiiN
Elev |
Var på Coop idag, såg att de hade Glee säsong 3.. jag bara ÅHHHHH SNÄLLA VILL KÖPA DEN NU. Fast den kostade typ 399 och jag hade 0kr med mig. Försökte få pappa att betala den, men han bara nej nästa gång. Fick en annan sak istället, så jag blev lite glad :'D
![]()
29 sep, 2012 17:09 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Var på Coop idag, såg att de hade Glee säsong 3.. jag bara ÅHHHHH SNÄLLA VILL KÖPA DEN NU. Fast den kostade typ 399 och jag hade 0kr med mig. Försökte få pappa att betala den, men han bara nej nästa gång. Fick en annan sak istället, så jag blev lite glad :'D Jag beställde min i onsdags men har inte fått den än
29 sep, 2012 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen