Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
10 feb, 2012 20:43 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Var är ni nu? Vid neville eller vid sirius? Playar när ni är vid neville xd Jag är där nu 10 feb, 2012 20:44 |
|
Sixtis
Elev |
10 feb, 2012 20:44 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Emme Lestrange: Neville!Var är ni nu? Vid neville eller vid sirius? Playar när ni är vid neville xd Hermione börjar prata nu 10 feb, 2012 20:44 |
|
si_tonks
Elev |
Hatar, att Ron och Harry bråkar, ni ska ju föreställa bästisar!
![]() Jag menar, vad har hänt med den här vänskapen? O_o ![]()
10 feb, 2012 20:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 20:44 |
|
Emme Lestrange
Elev |
10 feb, 2012 20:45 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Vad fuuul Hagrid är!
10 feb, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
"Ron hälsar att Seamus har sagt att Dean har hört av Parvati att Hagrid letar efter dig..."
10 feb, 2012 20:45 |
|
scarhead
Lärare |
''Alright well. Then.... what?''
det där är jag. jag försöker alltid låtsas förstå vad någon säger, men jag vet inte hur jag ska svara så jag frågar ''va'' igen. typ: ''Ja, okej. va?'' 10 feb, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen