@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? 17 feb, 2012 14:17 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. 17 feb, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... 17 feb, 2012 14:22 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xdSkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... 17 feb, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg 17 feb, 2012 14:27 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg 17 feb, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg VA? Kan du logga in nu? 17 feb, 2012 14:34 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nope. jag sökte efter min medlem haha.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg VA? Kan du logga in nu? 17 feb, 2012 14:37 |
|
9te
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: nope. jag sökte efter min medlem haha. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag har fått fyra... lol. nu har alla glömt bort mig haha. nu är det nya medlemmar som har tagit över som nu räknas som ''kändisar'' lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alla mina vänner har slutat xd Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja... men har glömt lösenordet och mailen är raderad så jag kan inte få tillbaka den lol. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of Har du kvar din användare? jag blev vän med massa veteraner haha. eller inte massa, men några. När jag går in och kollar på alla medlemmar minns jag inte nån... Typ alla har glömt bort mig... alla kommenterade i mon blogg typ hela tiden. Men nu när jag har varit borta har jag bara fått typ 7 kommentarer på min vägg VA? Kan du logga in nu? Jag har en inloggning på ka.se "Tuta och kör Ernie!"
17 feb, 2012 14:39 |
|
Solkatten
Elev |
Själv har jag aldrig varit ett fan av Kalle Anka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2012 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen