@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: ... Lee, har man växt upp med Kalle Anka, vet man vem Don Rosa är! jag har en konstmapp med hans bilder. ♥ Du får se mina bilder snart... 17 feb, 2012 13:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nu blir jag misstänksam...Skrivet av scarhead: ... Lee, har man växt upp med Kalle Anka, vet man vem Don Rosa är! jag har en konstmapp med hans bilder. ♥ Du får se mina bilder snart... har du? 17 feb, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: nu blir jag misstänksam...Skrivet av scarhead: ... Lee, har man växt upp med Kalle Anka, vet man vem Don Rosa är! jag har en konstmapp med hans bilder. ♥ Du får se mina bilder snart... har du? Jag prenumererar också xD Nu är du avundsjuk på mina bilder va? 17 feb, 2012 14:07 |
|
9te
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: nu blir jag misstänksam...Skrivet av scarhead: ... Lee, har man växt upp med Kalle Anka, vet man vem Don Rosa är! jag har en konstmapp med hans bilder. ♥ Du får se mina bilder snart... har du? Jag prenumererar på Kalle Anka "Tuta och kör Ernie!"
17 feb, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
SVARA DÅ SCARHEAD!
17 feb, 2012 14:11 |
|
scarhead
Lärare |
jag är avundsjuk på LeeGordan
min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... 17 feb, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? 17 feb, 2012 14:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? 17 feb, 2012 14:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of 17 feb, 2012 14:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: .... skumt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tintula xd den lilla men så coola tjejen Skrivet av scarhead: jag är avundsjuk på LeeGordan min familj har prenumererat på den ett tag, ni ska se min seriehörna med alla serier jag är en gammal medlem på kalleanka.se höhö. en veteran, om man ska säga så. 8D dock så gillar jag inte den sidan allt längre haha. alla mina vänner därifrån har slutat... HEHE... Jag är också en veteran på ka.se Vad hette du? tintula? Never heard of 17 feb, 2012 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen