Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25453 25454 25455 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Nepturni
Elev

Avatar

+1


-

25 maj, 2018 17:21

Detta inlägg ändrades senast 2018-06- 3 kl. 09:35
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Någon som vet något bra videoredigeringsprogram till Windows som dessutom är gratis?? Det ska vara hyfsat enkelt för en nybörjare också, inte för komplicerat. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 maj, 2018 17:51

Umiety
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som vet något bra videoredigeringsprogram till Windows som dessutom är gratis?? Det ska vara hyfsat enkelt för en nybörjare också, inte för komplicerat. xD

Windows live moviemaker funkar fint enligt mina upplevelser med det iaf. finns förinstallerat och klart på alla windowsdatorer vad jag vet

25 maj, 2018 18:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Umiety:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vet något bra videoredigeringsprogram till Windows som dessutom är gratis?? Det ska vara hyfsat enkelt för en nybörjare också, inte för komplicerat. xD

Windows live moviemaker funkar fint enligt mina upplevelser med det iaf. finns förinstallerat och klart på alla windowsdatorer vad jag vet

Jag hittade det men när jag höll på att installera det så stod det att det bara var en trial version och för att få tillgång till alla funktioner så måste man köpa det typ. Vet inte vad det är för funktioner som inte fungerar om man inte köper det...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 maj, 2018 18:11

Velleity
Elev

Avatar


Äntligen framme i Frankrike! Bara typ 26 timmar senare än planerat... XD Har rest sen klockan halv 6 imorse oxå haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fdff636f21bb88c6a27fdf4bae06e3be8%2Ftumblr_inline_nt7i2hbNYe1tqgo91_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmrwgifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2FYoure-Just-As-Sane-As-I-Am-Luna-In-Harry-Potter-Gif.gif

25 maj, 2018 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Velleity:
Äntligen framme i Frankrike! Bara typ 26 timmar senare än planerat... XD Har rest sen klockan halv 6 imorse oxå haha
Oooooh! Vitlöksbröd eller vad det nu heter! Men försök att inte äta några sniglar!

25 maj, 2018 20:01

Borttagen

Avatar


Jag ska dra ut 2 tänder nästa vecka

25 maj, 2018 20:07

Umiety
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vet något bra videoredigeringsprogram till Windows som dessutom är gratis?? Det ska vara hyfsat enkelt för en nybörjare också, inte för komplicerat. xD

Windows live moviemaker funkar fint enligt mina upplevelser med det iaf. finns förinstallerat och klart på alla windowsdatorer vad jag vet

Jag hittade det men när jag höll på att installera det så stod det att det bara var en trial version och för att få tillgång till alla funktioner så måste man köpa det typ. Vet inte vad det är för funktioner som inte fungerar om man inte köper det...

Så vitt jag vet räcker gratisverisonen utmärkt för ammatör och nybörjarbruk

25 maj, 2018 20:17

Tillan Sato
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska dra ut 2 tänder nästa vecka


Huvva! Hoppas det går bra ♥

The Force will be with you, always! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.postimg.cc%2FjjgSCHXz%2Fproxy.png

25 maj, 2018 20:23

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska dra ut 2 tänder nästa vecka

oh fy, jag lider med dig. Men det kommer gå bra, man mår lite dåligt efteråt och bomullstussarna känns konstiga efteråt men glöm inte bort att andas under tiden. Jag brukar glömma det ibland, vilket gör att det tar extra lång tid att dra ut dem. Ska du få tandställning?
Jag har dragit ut två mjölktänder och fyra vuxentänder de senaste månaderna. Det är inte kul. Bedövningen smakar för stark mint och det är obehagligt när de bedövar i allmänhet. Trycket är också sjukt jobbigt, det brukar utlösa en kräkreflex hos mig. Sist bet jag tandläkaren så vi fick bara ut en tand så drog ut den andra i onsdags, fick lugnade då. Det var faktiskt riktigt skönt, det gör att du knappt hinner märka att de gör något. Iförsig är den skitäcklig att svälja men hellre det än att få skitont efteråt.
Om du tycker det är jobbigt att dra ut tänder så kan du prata med dina föräldrar så kan de kontakta din tandläkare och kolla om du skulle kunna få lugnade. Det gör det faktiskt ganska mycket lättare att dra ut tänderna, det får dig känna dig lite konstig och sömnig och du kan få lite minnesförlust men annars är det inte så farligt.
Men jag önskar dig lycka till. Det kommer gå bra♥♥♥

25 maj, 2018 20:23

1 2 3 ... 25453 25454 25455 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.